GruGloG Postad 27 December , 2008 Rapport Share Postad 27 December , 2008 Kattfan är mer musikalisk än jag är Wtf den där känner jag igen . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OzzzaJa Postad 27 December , 2008 Rapport Share Postad 27 December , 2008 Den videon gav mig en tankeställare: Sätter man oändligt många katter på oändligt många pianon så kommer dom förr eller senare spela varrenda låt som Robert Wells nånsin har gett sig på. Tänk på det ni... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GruGloG Postad 27 December , 2008 Rapport Share Postad 27 December , 2008 Den videon gav mig en tankeställare: Sätter man oändligt många katter på oändligt många pianon så kommer dom förr eller senare spela varrenda låt som Robert Wells nånsin har gett sig på. Tänk på det ni... The horror. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 27 December , 2008 Rapport Share Postad 27 December , 2008 äh det är ju playback Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 28 December , 2008 Rapport Share Postad 28 December , 2008 lisztig katt. Bwaha! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 28 December , 2008 Rapport Share Postad 28 December , 2008 Den videon gav mig en tankeställare: Sätter man oändligt många katter på oändligt många pianon så kommer oändligt många av dem genast spela varenda låt som Robert Wells nånsin har gett sig på. Tänk på det ni... (fixade din post) Lyckligtvis kommer oändligt många att "välja" Dylan istället... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 28 December , 2008 Rapport Share Postad 28 December , 2008 Bwaha! Att det ska ta 12 timmar för en applådåska på den liksom... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 28 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 December , 2008 Ska leka följande i dag: 10k added på Bwin (Bounty, $5.50) Nordic Copenhagen på Stars ($22) EMOP Tallinn på Martinspoker (alla Entraction) (€100) ECPT Salzburg på PadyPower (Alla iPoker?) ($215) Kanske Party 300k garantin ($215?), vi får se. Någon som har några andra förslag på kul satteliter/övervärden? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 28 December , 2008 Rapport Share Postad 28 December , 2008 Ska leka följande i dag: 10k added på Bwin (Bounty, $5.50) Nordic Copenhagen på Stars ($22) EMOP Tallinn på Martinspoker (alla Entraction) (€100) ECPT Salzburg på PadyPower (Alla iPoker?) ($215) Kanske Party 300k garantin ($215?), vi får se. Någon som har några andra förslag på kul satteliter/övervärden? Kan bli fina övervärden på stars idag, sen har jag för mig att ipokers 250k gar brukar bli övervärde i då och då. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jw1700 Postad 28 December , 2008 Rapport Share Postad 28 December , 2008 Övervärde på Stars? Har det hänt någon gång någonsin? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 28 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 December , 2008 Övervärde på Stars? Har det hänt någon gång någonsin?De har höjt garantin, men jag orkar inte spela hela natten, Stars går bort. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jw1700 Postad 28 December , 2008 Rapport Share Postad 28 December , 2008 Jo jag vet, men det brukar inte hjälpa. Övervärdet brukar tyvärr utebli ändå... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 28 December , 2008 Rapport Share Postad 28 December , 2008 Jo jag vet, men det brukar inte hjälpa. Övervärdet brukar tyvärr utebli ändå... Kan ha fel men har för mig att det har varit övervärde i wu när dem precis höjt garantin till 750k. Dock var det inte speciellt mycket. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 28 December , 2008 Rapport Share Postad 28 December , 2008 Deras 109, 50k guarantee (19.00 CET) hade ca 10% övervärde några dagar i november vet jag:mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Prizonic Postad 28 December , 2008 Rapport Share Postad 28 December , 2008 Everests 100k är det nästan alltid lite övervärde i. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 28 December , 2008 Rapport Share Postad 28 December , 2008 Idag är det 1 mil gtd i warm-up. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 28 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 December , 2008 10k added på Bwin (Bounty, $5.50) - polackjävel slog ut mig Nordic Copenhagen på Stars ($22) - lever än så länge EMOP Tallinn på Martinspoker (alla Entraction) (€100) - uselt spelat ECPT Salzburg på PadyPower (Alla iPoker?) ($215)- kvällens sista hopp, om en halvtimme Kanske Party 300k garantin ($215?), vi får se. - glömde bort Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
*Adde* Postad 28 December , 2008 Rapport Share Postad 28 December , 2008 10k added på Bwin (Bounty, $5.50) - polackjävel slog ut migNordic Copenhagen på Stars ($22) - lever än så länge EMOP Tallinn på Martinspoker (alla Entraction) (€100) - uselt spelat ECPT Salzburg på PadyPower (Alla iPoker?) ($215)- kvällens sista hopp, om en halvtimme Kanske Party 300k garantin ($215?), vi får se. - glömde bort Polackjäveln pratar svenska:shock: Det är dock inte jag som är IAAF. Edit: eller menar du han som gjorde dig short? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 28 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 December , 2008 Vet inte vad jag menar, trode det bara var polacker i den turren... Det var i alla fall en polack som hae AA mot mig på Entraction Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 28 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 December , 2008 Ute ur allt, JJ kan ju inte stå mot A8s, ess på rivern, i Salzburg. Det var säkert en polack det med. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 28 December , 2008 Rapport Share Postad 28 December , 2008 Shaquille O'Neal genomförde nyligen sitt 5000de missade straffkast. If Larry Bird were to come out of retirement and miss his next 3,000 free-throw attempts (which would require him to shoot 0 percent for about seven seasons, based on his peak season of 492 free-throw attempts), he'd still have a higher career free-throw percentage than Shaq Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Oskarsson Postad 28 December , 2008 Rapport Share Postad 28 December , 2008 han får väl köra "tjejvarianten" http://www.youtube.com/watch?v=YdE-RCpLBcM Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 28 December , 2008 Rapport Share Postad 28 December , 2008 Shaquille O'Neal genomförde nyligen sitt 5000de missade straffkast. Betyder det ett jäkligt dåligt snitt? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Oskarsson Postad 28 December , 2008 Rapport Share Postad 28 December , 2008 52.5% Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 28 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 December , 2008 Eller backa lite så han inte störs av motståndarna: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts