Gå till innehåll

Othello och gdaily har en dagbok ihop.


gdaily

Recommended Posts

  • Svars 2,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Däremot kan jag göra massa andra saker, spela Betapet, skriva på forum, läsa bloggar eller laga mat. Men två bord - nej.

 

Om du gör de där sakerna samtidigt så är det väl inget fel på din multitasking :)

 

 

Min multitasking är nog rätt lik Olas, spelar bäst på 2 bord :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller på och bokför mitt lilla hobbyaktiebolag just nu, månadens skörd av tiotalet transaktioner. Så det är inte jobbigt, men tråkigt. Och ändå är det inte tråkigt, kul på ett nördigt sätt typ.

 

Problemet är allt "kommaknullanden" med ören hit och dit. Typ:

Taxikvitto:

Konto 1930 (bankkonto) -107 kr

Konto 2641 (ingående moms) 5,83 kr

Konto 5800 (resekostnader) resten kr

 

Alltså, en taxresa i Sthlm kostar typ 90-120 spänn. Jag hade gärna förlorat någon tia hit eller dit om jag bara kunde trycka på en knapp "standardtaxi 100 kr" och sluppit bry mig om varenda öre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har betapet fortfarande en massa spelare? Jag tappade aptiten lite för ett tag sen och har sen inte lyckats komma igång igen. För visst är det ett jäkligt bra nöjesspel på nätet!!

 

ps. En bil i taget är lagom för mig ds.

 

Det är grymt bra drag. De har öppnat flera rum och på forumet diskuteras allt från terrorism och drogberoende till navelludd och recept på äppelpaj.

 

Min ranking har däremot dalat på sista tiden. Kom in och utmana mig du!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du VET att jag inte har en susning till chans att vinna mot dig. Å andra sidan har jag aldrig spelat betapet ENKOM för att vinna utan för att det är så kul också :)

Får ta och kika in efter att jag kommit hem från Malmö.

http://www.poker.se/malmoautumn2008/6558/

http://pokerforum.nu/forum/livepoker/51830-snacktrad-foer-malmoe-autumn-poker-week-2008-main-event.html

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min ranking har däremot dalat på sista tiden. Kom in och utmana mig du!

 

Jag kan ta en match mot dig din ärkefisk. Min ranking har också dalat kraftigt sedan comebacken för två dagar sedan. Man måste fan hålla det där igång annars torskar man mot 1000-rankare och andra sopor...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukaste jag har sett i Betapet-sammanhang är när jag spelade mot Dev i Monte Carlo för ett par år sedan. Vi körde Battleship-varianten (två laptops mittemot varandra) och han turar in ZYGOT på inte mindre än tre st x3 rutor. Typ en miljon poäng eller nåt. Tappade säkert 1000 i ranking på den matchen. Fan ta Dev! Men jag slog honom i VetLigan senast så det är väl jämnt då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är grymt bra drag. De har öppnat flera rum och på forumet diskuteras allt från terrorism och drogberoende till navelludd och recept på äppelpaj.

 

Min ranking har däremot dalat på sista tiden. Kom in och utmana mig du!

 

Jag kan ta en match mot dig din ärkefisk. Min ranking har också dalat kraftigt sedan comebacken för två dagar sedan. Man måste fan hålla det där igång annars torskar man mot 1000-rankare och andra sopor...

 

Ja, det var roligt. :) Ännu roligare än att inleda en match med att rulla mot Ola.

 

Min ranking har också dalat, ligger väl på 1650 nu, tror jag toppade runt 2100. :ola:

 

Var är konspirations tråden?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns tyvärr program som hittar bästa läggningarna nuförtiden, och möter man en sådan så får man pisk och tappar ranking.

Du kan skylla på Gunnar där med, det är självklart han som gjort det bästa programmet. Men finns det inte någon dynamisk spelplan som ändrar utseende mellan omgångarna? Jag har aldrig spelat betapet, så jag vet inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, det var roligt. :) Ännu roligare än att inleda en match med att rulla mot Ola.

 

Min ranking har också dalat, ligger väl på 1650 nu, tror jag toppade runt 2100. :ola:

 

Jag trodde du skulle ligga högre... själv ligger man och pendlar mellan 2150-2400... fasen klurigt att få högre utan att spela slumpad =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...