gdaily Postad 19 December , 2008 Författare Rapport Postad 19 December , 2008 Gah, kom precis tvåa i en sub-satellit till Masters. 1 biljett (€100) och €92 i andra pris... Nu blev det en principsak att jag ska grinda ihop €8 till på något sätt - vip-poängsinköp i H2H SnG låter som en plan. Har 2400 vip på Martinspoker så det bör nog gå.
jkkman Postad 19 December , 2008 Rapport Postad 19 December , 2008 Gah, kom precis tvåa i en satellit till Masters. 1 biljett (€100) och €92 i andra pris... Nu blev det en principsak att jag ska grinda ihop €8 till på något sätt - vip-poängsinköp i H2H SnG låter som en plan. Har 2400 vip på Martinspoker så det bör nog gå. Don't get your hopes up
gdaily Postad 19 December , 2008 Författare Rapport Postad 19 December , 2008 Don't get your hopes up I am good boy, yes?
Nice Hand GG Postad 19 December , 2008 Rapport Postad 19 December , 2008 I am good boy, yes? Ta på mig!!! GGWP Se nu till att klonka.
gdaily Postad 21 December , 2008 Författare Rapport Postad 21 December , 2008 I dag blir det lite addedvalue-horeri. High5Action, är bounty, 1000 added bwin, Sviten Sedan som sagt Masterssatten. Nu krockar ju den med H5A added, så jag får spela den via H5A i stället för Martinspoker, och lira Martinspoker nästa söndag i stället. Känner inte för Milion på Stars, men jag ska fundera på lite andra lagoma turrar, vi får se. Kanske hitta någon satellit till Irish Open, borde finnas på PaddyPower.
Snusarn Postad 21 December , 2008 Rapport Postad 21 December , 2008 ör Milion på Stars, men jag ska fundera på lite andra lagoma turrar, vi får se. Kanske hitta någon satellit till Irish Open, borde finnas på PaddyPower. Party 20:15 för 275. 1 på 20. Edit: det är nog inte irish open föresten, men alltjämt en tävling på irland.
gdaily Postad 21 December , 2008 Författare Rapport Postad 21 December , 2008 Party 20:15 för 275. 1 på 20. Edit: det är nog inte irish open föresten, men alltjämt en tävling på irland. MM, tack för tipset. Men Irish Open is the shit, dessutom ska man kvala via Paddy om man ska kvala, är huvudsponsorn med ett bra extravärde för den Paddyspelare som kommer längst i Irish. Men ska kika in på Party ändå faktiskt, deras garantiturre kanske är lagom i dag?
Snusarn Postad 21 December , 2008 Rapport Postad 21 December , 2008 Den brukar vara nöten. Den senare 30k-garantin är dito.
gdaily Postad 21 December , 2008 Författare Rapport Postad 21 December , 2008 Kom på varför jag hatar onlinepoker. Fisk synar all-in pre med AQo och klonkar riveresset - i hand nummer två i tävlingen på bwin.
gdaily Postad 21 December , 2008 Författare Rapport Postad 21 December , 2008 och du hade KK? eller QQ?=Ja, det är väl rimligt att tro något sådant? Fast det var JJ den här gången, så det var en 50/50, men hur mår man om man hittar att syna en push ändå. Btw så var Othello ute på riktigt rolig modereringsstråt idag: http://pokerforum.nu/forum/arets-baesta-vs-saemsta/52341-arets-baesta-moderering.html#post1142094
gdaily Postad 21 December , 2008 Författare Rapport Postad 21 December , 2008 Hur fan är det möjligt att det finns sådana fiskar, nu åkte jag ut första handen på PaddyPower med JJ mot K7s, dubbelhöjt preflop, och han får flushdraget på floppen och stoppar glatt in allt. Flush på turn såklart. Edit, fick 10 kvar, femdubblat till 50... liket lever.
gdaily Postad 21 December , 2008 Författare Rapport Postad 21 December , 2008 1015 (fick nöjet att slå ut samma snubbe som dödade mig pott två)
gdaily Postad 21 December , 2008 Författare Rapport Postad 21 December , 2008 Klonkar jag det här ska jag aldrig mer klaga på otur igen.
gdaily Postad 21 December , 2008 Författare Rapport Postad 21 December , 2008 1900. Tillbaks nästan på startstack efter en klonk
Othello Postad 21 December , 2008 Rapport Postad 21 December , 2008 Själv har jag köpt ett akvarium så här till jul. Det skall hämtas imorgon och problemet är att jag inte kan så mycket, så nu sitter jag och läser på för fulla muggar. 10 fiskar inkluderas av killen som tydligen hade sex akvarier hemma (två på 1000 liter) och nu sitter jag och oroar mig för att jag läst att vattnet egentligen skall stå till sig i minst ett dygn innan jag lägger i fiskarna. Men jag kan ju inte ha fiskarna i en plastpåse i ett dygn, de kommer väl att dö då. Wtf, jag känner mig redan som en djurplågare och jag har inte ens fått akvariet ännu. Kommer bli tufft det här.
Othello Postad 21 December , 2008 Rapport Postad 21 December , 2008 Haha! Proffsen verkar säga att en vecka är en mer vettig tidsrymd också. Hur tusan mina fiskar kunde överleva när jag var 10 år är ett mirakel.
route66 Postad 21 December , 2008 Rapport Postad 21 December , 2008 nu sitter jag och oroar mig för att jag läst att vattnet egentligen skall stå till sig i minst ett dygn innan jag lägger i fiskarna. Men jag kan ju inte ha fiskarna i en plastpåse i ett dygn, de kommer väl att dö då. Det är lugnt - det klarar dom bra. Men inte i plastpåsen så klart.
gdaily Postad 21 December , 2008 Författare Rapport Postad 21 December , 2008 Leder på high5action också nu i pausen med 18 man kvar. 22 ska väl enkelt springa förbi AA, jag fick stege. Poker är enkelt så länge man har flytet. Riktig turtimme det här
Recommended Posts