Hygglo Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Tintin - Solens Tempel, otroligt spännande! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mikj Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Den lilla sjöjungfrun 1989 6år gammal Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Örnarna. Iransk krigspropogandafilm i Tehran. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Agent Cooper Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 såg en svartvit Tarzan när jag var 7 år gammal Är mitt första biominne också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tototorsten Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Bröderna Lejonhjärta ! Vad hette förresten den onda draken eller vad det var ? Kattla? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Bröderna Lejonhjärta !Vad hette förresten den onda draken eller vad det var ? Kattla? Japp. Och hon bodde i Kattlagrottan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jensax Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Första jag minns var då Batman Returns nånstans i florida, somna efter ca 20 minuter. Men visst borde man sett nått innan man va 6 år fast minnet sviker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fcmange Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Tror det var Lejonkungen. som om någon bryr sig om ditt svar liksom , fyfan EDIT: Inlägget varnat för påhopp (och upprepade nonsensinlägg) /Appel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
xstase Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Jag såg Saturday Night Fever första gången jag var på bio som "vuxen" och fick gå utan föräldrar den var så bra att jag gick och såg den igen dan efter också. Än idag så är den bra, men min favorit idag just nu är Die Hard 4.0 = action från början till slut, rekommenderas varmt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Första filmen jag kommer ihåg att jag var själv på var nog Poltergiest när jag var 10 år. Jag har fortfarande svårt för öppna garderobsdörrar. Första filmen annars kan nog ha varit ngn teknad Asterixfilm. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Jag var så besviken att jag inte fick se ET för man skulle ha varit 11 år tror ja. Herbie såg jag på sån där bredbandsfilm i en iogtnto-lokal, typ tvättstuga för radhusområdet där kompisarna bodde. Vi satt där i ring o tittade på den galna filmen. Antar att jag var 5år el nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albin72 Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Den första torde vara Djungelboken. Men ett par filmer som präglat mig mest är(utan inbördes ranking) ET, Ghostbusters, Robin Hood(med Errol Flynn), Breakfast club och Pretty Woman Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m4dh4tter Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Kommer inte ihåg inbördes ordning men de två första var Agaton Sax och Tintin och Hajsjön. Kommer ihåg att jag tyckte Agaton Sax var bättre edit: blev nyfiken ooch kollade imdb. Agaton Sax kom '76 och Tintin '72 så jag måste sett Tintin flera år före. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mikj Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 nm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts