tarmac Postad 23 November , 2007 Rapport Postad 23 November , 2007 Dum fold? Vet att denna person gärna bettar ut med AK och stora händer vare sig det är dålig position eller blank bräda. Full Tilt Poker Game #4263756655: Table Eileen (6 max) - $0.25/$0.50 - No Limit Hold'em - 19:31:14 ET - 2007/11/22 Seat 1: MARK CASH ($19.15) Seat 2: LePetomaine ($51.30) Seat 3: Nina Pro 21 ($26.05) Seat 4: wontdrawout ($54.70) Seat 5: DUKE23DUKE ($34.75) Seat 6: gotouts101 ($70.65) wontdrawout posts the small blind of $0.25 DUKE23DUKE has 5 seconds left to act DUKE23DUKE posts the big blind of $0.50 The button is in seat #3 *** HOLE CARDS *** Dealt to wontdrawout gotouts101 folds MARK CASH folds LePetomaine raises to $1.75 Nina Pro 21 calls $1.75 wontdrawout calls $1.50 DUKE23DUKE folds *** FLOP *** wontdrawout checks LePetomaine bets $5.25 Nina Pro 21 has 15 seconds left to act Nina Pro 21 calls $5.25 wontdrawout calls $5.25 *** TURN *** wontdrawout checks LePetomaine checks Nina Pro 21 bets $19.05, and is all in wontdrawout has 15 seconds left to act Jag vet inte riktigt vad jag ska göra här, hans all-in är ungefär den samma som potten vilket ger mig ganska precis odds för synen... Förslag?? Citera
Pey Postad 23 November , 2007 Rapport Postad 23 November , 2007 Är du säker på att du har oddsen för synen är det väl inget att tveka på, men är du verkligen det? Jag foldar alltid i detta läget ivf och tror det är ett klokt spel Citera
tarmac Postad 23 November , 2007 Författare Rapport Postad 23 November , 2007 Är du säker på att du har oddsen för synen är det väl inget att tveka på, men är du verkligen det? Jag foldar alltid i detta läget ivf och tror det är ett klokt spel Hej Pey och tack för ditt svar! =) Jag vet faktiskt inte, denna kille är mer än kapabael o betta ut utan träff med 23 som hålkort, likväl om AA eller AK AQ osv .. enormt range med andra ord, kanske t.om lägre stegdrag som missat. Med den informationen, så vet vi att om jag missar river så finns bara 1 hand jag kan slå. o det är det missade lägre stegdraget.. Några fler tankar? Citera
Pey Postad 23 November , 2007 Rapport Postad 23 November , 2007 Hej! Mjah, en snabb liten tanke till har jag väl kanske Du har ju ytterligare en snubbe kvar i potten som du har att oroa dig för. Han/hon kan ju både förbättra dina odds och förpesta din hand om han också vill syna. Lite off topic är ju att om han/hon inte varit kvar kunde du lika gärna ställt själv om du tror att ninapro21 är på en sådan bred range för att få lite prima fold equity i alla fall. Men tycker inte du investerat mycket nog i potten för att gräma dig så mycket över den ifall du foldar. Tror du snart kommer vaska fram ett trevligare läge att ta deras pengar. Citera
tarmac Postad 23 November , 2007 Författare Rapport Postad 23 November , 2007 Hej!Mjah, en snabb liten tanke till har jag väl kanske Du har ju ytterligare en snubbe kvar i potten som du har att oroa dig för. Han/hon kan ju både förbättra dina odds och förpesta din hand om han också vill syna. Lite off topic är ju att om han/hon inte varit kvar kunde du lika gärna ställt själv om du tror att ninapro21 är på en sådan bred range för att få lite prima fold equity i alla fall. Men tycker inte du investerat mycket nog i potten för att gräma dig så mycket över den ifall du foldar. Tror du snart kommer vaska fram ett trevligare läge att ta deras pengar. Bra svar och informativt .. Jag stekte faktiskt lite I den handen, visste inte hur jag skulle bemöta, som tur är (tror jag) så tog min tidsbank slut och folden var ett faktum =) Citera
Supertequila Postad 23 November , 2007 Rapport Postad 23 November , 2007 Jag hade höjt pre, och om inte där på floppen. Som spelat hade jag foldat river. Citera
Recommended Posts