MellisW Postad 22 November , 2007 Rapport Share Postad 22 November , 2007 Tja på er alla! E de någon som vill dela med sig av lösenordet till Slittz rullen på pokerstars som går ikväll???? /Tommy:-D EDIT: Lösenordsfiske renderar i avstängning! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
davelin Postad 22 November , 2007 Rapport Share Postad 22 November , 2007 haha, dessa gamla goda "herrtidningar". hade jag behövt googla o trixa så hade jag sagt lösenordet här, men iom att jag chansade på vad det i 99% av fallen är i lösen o hade rätt dirr så tycker jag du får göra detsamma edit: "användare avstängd" kanske för att han just letade lösen, jag vet inte... menmen, varför inte bara låsa tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 22 November , 2007 Rapport Share Postad 22 November , 2007 Jag hann inte låsa tråden. Jag höll ju på att stänga av honom ju Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 22 November , 2007 Rapport Share Postad 22 November , 2007 Jag hann inte låsa tråden. Jag höll ju på att stänga av honom ju Haha - Måste du slå honom, kan du inte bara säga åt honom? - Jag kunde ju inte säga åt honom, jag var ju fullt upptagen med att slå honom! --- Nåja. Avstängning för lösenordsfiske är standard. Inget konstigt med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts