kaTTla Postad 19 November , 2007 Rapport Share Postad 19 November , 2007 Allt detta jävla beefande på PF, vilken tråd man än kollar i så är det massa idioter som ska vara smartare än andra. Orka sitta på ett forum och leta efter saker att klaga på andra. Nu kommer säkert någon retard skriva: Gör inte det då, och nej jag är knappt inne på PF längre för dem flesta vet mest och är bäst. Man kan inte ens öppna en dagbok utan att allt är OT och personangrepp(ja detta inlägget är OT). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 19 November , 2007 Rapport Share Postad 19 November , 2007 Allt detta jävla beefande på PF, vilken tråd man än kollar i så är det massa idioter som ska vara smartare än andra. Orka sitta på ett forum och leta efter saker att klaga på andra. Nu kommer säkert någon retard skriva: Gör inte det då, och nej jag är knappt inne på PF längre för dem flesta vet mest och är bäst. Man kan inte ens öppna en dagbok utan att allt är OT och personangrepp(ja detta inlägget är OT). orka... Nä men allvarligt. PFs glansdagar är förbi och det är svårt att inte dras med i beef-hetsen. Jag har sedan länge gett upp att det ska förbli något vettigt av det här forumet och har styrt kosan åt andra håll, men det är ju helt klart underhållning att hänga här med alla dessa beefs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 19 November , 2007 Rapport Share Postad 19 November , 2007 Snyggt "SH Fan Club". Tryck ner dom som faktiskt tillför forumet något så kan såna som du ta över helt. Way to go! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wingman Postad 19 November , 2007 Rapport Share Postad 19 November , 2007 Är det du som är scandic1001? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 19 November , 2007 Rapport Share Postad 19 November , 2007 Men vem fan är alla dessa grabbar men typ 10 inlägg som aldrig skriver något smart på forumet men orka lägga i sig när och hacka på folk som hjälper de och alla andra nybörjare att utvecklas. Tröttnade verkligen på forumet för ett tag sen men så tänkte jag ge det en andra chans, men va fan är detta! Fan heller att jag tänker svara nästa gång nån av er postar en HH eller frågar om vilken sajt som är bäst att spela på... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sunray Postad 19 November , 2007 Rapport Share Postad 19 November , 2007 Men vem fan är alla dessa grabbar men typ 10 inlägg som aldrig skriver något smart på forumet men orka lägga i sig när och hacka på folk som hjälper de och alla andra nybörjare att utvecklas. Tröttnade verkligen på forumet för ett tag sen men så tänkte jag ge det en andra chans, men va fan är detta! Fan heller att jag tänker svara nästa gång nån av er postar en HH eller frågar om vilken sajt som är bäst att spela på... Ja, då är ju inte du mycket bättre eller hur....? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wingman Postad 19 November , 2007 Rapport Share Postad 19 November , 2007 Fan heller att jag tänker svara nästa gång nån av er postar en HH eller frågar om vilken sajt som är bäst att spela på... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 19 November , 2007 Rapport Share Postad 19 November , 2007 Ja, då är ju inte du mycket bättre eller hur....? Har jag sagt det? Jag har redan fått min pokerutbildning och jag har kontakt me de flesta spelare jag gillar här på forumet, de räcker för mig. De du inte fattar är att det är ni som tappar på det. Forumet har tappat så mycket i kvalitet... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zauroman Postad 19 November , 2007 Rapport Share Postad 19 November , 2007 Går det inte att banna apmannen Rooney ifrån den här dagboken så man slipper läsa om all skit? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 19 November , 2007 Rapport Share Postad 19 November , 2007 Går det inte att banna apmannen Rooney ifrån den här dagboken så man slipper läsa om all skit? Går det inte att banna alla fiskar som skriver på pf.nu så man slipper läsa om all skit? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sunray Postad 19 November , 2007 Rapport Share Postad 19 November , 2007 Har jag sagt det? Jag har redan fått min pokerutbildning och jag har kontakt me de flesta spelare jag gillar här på forumet, de räcker för mig. De du inte fattar är att det är ni som tappar på det. Forumet har tappat så mycket i kvalitet... Forumet är väl i stort väldigt bra? Problemet är väl att vissa "stammisar" här inte tål när någon nybörjare här råkar kläcka ur sig något. Lite ödmjukhet kanske vore passande? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 19 November , 2007 Rapport Share Postad 19 November , 2007 Forumet är väl i stort väldigt bra? Problemet är väl att vissa "stammisar" här inte tål när någon nybörjare här råkar kläcka ur sig något. Lite ödmjukhet kanske vore passande? Forumet är hur kul som helst om man vill slösurfa i brist på annat (vilket jag gör rätt mkt ), men om man har som mål att utvecklas som spelare så är det rätt meningslöst, förutsatt att man inte är väldigt väldigt ny. Sorry för OT i dagboken btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sunray Postad 19 November , 2007 Rapport Share Postad 19 November , 2007 Går det inte att banna alla fiskar som skriver på pf.nu så man slipper läsa om all skit? Och där kom ett bra exempel! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 19 November , 2007 Rapport Share Postad 19 November , 2007 Och där kom ett bra exempel! Sluta med det där. Du har jättefel. Punkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 19 November , 2007 Rapport Share Postad 19 November , 2007 Forumet är väl i stort väldigt bra? Problemet är väl att vissa "stammisar" här inte tål när någon nybörjare här råkar kläcka ur sig något. Lite ödmjukhet kanske vore passande? Håller tyvärr inte med, finns ju 3-4 trådar redan där folk klagar över hur dålig forumet har blivit. Forumet är säkert jättebra, men det var mycket bättre förr. Man pratade mycket mer poker och det var inte lika mycket OT. Kvaliteten på dagböckerna var sjukt mycket bättre (syftar inte på denna dagbok, den är ett stort skämt, men det tror jag berör på KDS personlighet). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 19 November , 2007 Rapport Share Postad 19 November , 2007 Går det inte att banna apmannen Rooney ifrån den här dagboken så man slipper läsa om all skit? Det finns en ignorefunktion =)=)=)=) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sunray Postad 19 November , 2007 Rapport Share Postad 19 November , 2007 Forumet är hur kul som helst om man vill slösurfa i brist på annat (vilket jag gör rätt mkt ), men om man har som mål att utvecklas som spelare så är det rätt meningslöst, förutsatt att man inte är väldigt väldigt ny. Sorry för OT i dagboken btw. Vill man utvecklas som t.ex MTT-spelare så finns det massor av guldkorn här på pf speciellt i dagböckerna t.ex din, hampulitos,eisenhower1 m.fl. Din film var ju t.ex väldigt givande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sunray Postad 19 November , 2007 Rapport Share Postad 19 November , 2007 Sluta med det där. Du har jättefel. Punkt. Vad? Ska inga nybörjare få göra inlägg här eller vad? Jag tror som sagt att det kan vara nyttigt med lite ödmjukhet från "stammisarna" här och gå tillbaks och titta på deras egna första hundra inlägg och se hur bra dom var. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 19 November , 2007 Rapport Share Postad 19 November , 2007 Och där kom ett bra exempel! Men varför citerar du inte Zauroman´s inlägg, ska han få bestämma vilka som ska läsa vad här på forumet? Om han får, varför för inte jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 19 November , 2007 Rapport Share Postad 19 November , 2007 Vill man utvecklas som t.ex MTT-spelare så finns det massor av guldkorn här på pf speciellt i dagböckerna t.ex din, hampulitos,eisenhower1 m.fl.Din film var ju t.ex väldigt givande. Skojar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sunray Postad 19 November , 2007 Rapport Share Postad 19 November , 2007 Men varför citerar du inte Zauroman´s inlägg, ska han få bestämma vilka som ska läsa vad här på forumet? Om han får, varför för inte jag? Det jag vill säga är att på dig låter det som att det här forumet bara ska vara för dom som varit här längst och skrivit många inlägg. Nybörjare=fiskar? måste ju också få göra inlägg eller hur? Sen att det är mycket skitinlägg som Zauromans går väl inte att komma ifrån men man kan ju välja vad man vill läsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wingman Postad 19 November , 2007 Rapport Share Postad 19 November , 2007 Sen att det är mycket skitinlägg som Zauromans går väl inte att komma ifrån men man kan ju välja vad man vill läsa. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 19 November , 2007 Rapport Share Postad 19 November , 2007 Nybörjare=fiskar? Nja, inte helt riktigt. En fisk kan man säga om en persom som är helt enkelt dålig på poker. Nästan alla som spelar poker gör det för att vinna pengar. Säg att du är mycket bättre än mig på poker och du vinner $100 i timmen. Kan du ge mig en bra anledning till varför du ska slösa din tid här på pf.nu helt gratis? Så om någon gör det helt gratis (visst utvecklas man skitmycket av att prata poker, men det hindrar inte 3-4 duktiga spelare att byta msn och utveckla varandra istället för att lära ett helt forum), då tycker jag att den personen förtjänar lite bättre respons... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wingman Postad 20 November , 2007 Rapport Share Postad 20 November , 2007 Säg att du är mycket bättre än mig på poker och du vinner $100 i timmen. Kan du ge mig en bra anledning till varför du ska slösa din tid här på pf.nu helt gratis? Det är väl extremt många som gör det. Pokerforum har i min mening många fler funktioner än att lära ut poker. Varför ska man läsa aftonbladet när man inte tjänar några pengar på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 20 November , 2007 Rapport Share Postad 20 November , 2007 Nja, inte helt riktigt. En fisk kan man säga om en persom som är helt enkelt dålig på poker. Nästan alla som spelar poker gör det för att vinna pengar. Säg att du är mycket bättre än mig på poker och du vinner >> $100 i timmen. Kan du ge mig en bra anledning till varför du ska slösa din tid här på pf.nu helt gratis? Så om någon gör det helt gratis (visst utvecklas man skitmycket av att prata poker, men det hindrar inte 3-4 duktiga spelare att byta msn och utveckla varandra istället för att lära ett helt forum), då tycker jag att den personen förtjänar lite bättre respons... FYP+Det är komik och rätt skoj att se alla felaktiga råd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts