Fabe87 Postad 18 November , 2007 Rapport Postad 18 November , 2007 Här kommer en hand jag tror jag spelade riktigt dåligt på NL100$: Plockar upp KsJs på knappen. Alla foldar fram till mig. I ett försök att sno blindsen raisar jag 4bb. Dessvärre syn från på sb och bb. Flop kommer Kh Jh 10s. Båda checkar fram till mig varpå jag drar på en ordentlig pottbet pga dragen som ligger ute. SB dubblar min bet ganska snabbt, varpå jag går all-in. Borde jag ha lagt mig här, jag har ju topp två paret, eller är det en ok hand att stoppa in på. Den här gången satt han på Q9o och jag var köttad. Båda två hade full stack, dvs 100bb. Citera
skalle88 Postad 18 November , 2007 Rapport Postad 18 November , 2007 Du spelar den bra! Och du försöker inte sno blinds va? Du har en bra hand i position, jag hade höjt för värde. Med den floppen måste du commita. wp Citera
Juggler Postad 18 November , 2007 Rapport Postad 18 November , 2007 Läs här innan du postar en handanalys. Låser denna. http://pokerforum.nu/forum/handanalys/5035-regler-foer-ha-laes-innan-du-postar.html Citera
Recommended Posts