ztranger Postad 11 December , 2007 Rapport Postad 11 December , 2007 Starting game 2469147600. HongKongFuFu is at seat 0 with $28.40. karaknobba is at seat 1 with $133.10. @frodit@ is at seat 2 with $94. jeffonx is at seat 3 with $163.90. TOTO57070 is at seat 4 with $96.10. Hrpoolie is at seat 5 with $113.90. The dealer is seat 4. Hrpoolie posts a blind of $.50. HongKongFuFu posts a blind of $1. (karaknobba is dealt .) Pre-flop: karaknobba raises $2.50. @frodit@ folds. jeffonx folds. TOTO57070 folds. Hrpoolie calls for $3. HongKongFuFu calls for $2.50. The flop comes . Hrpoolie checks. HongKongFuFu checks. karaknobba bets $7. Hrpoolie calls for $7. HongKongFuFu calls for $7. The turn comes . Hrpoolie checks. HongKongFuFu checks. karaknobba checks. The river comes . Hrpoolie bets $31.50. HongKongFuFu folds. Karaknobba???? Håller med Prizonic, tror fi bluffar extremt sällan i detta läge känns som han i bästa fall har samma två par. Fold Citera
okocha Postad 11 December , 2007 Rapport Postad 11 December , 2007 Det vore kul om ni kunde skriva lite reseskildringar i denna dagboken också, för jag antar att ni inte bara sitter inne och grindar? Är Australien att rekomendera btw? Funderar på att dra dit till hösten, men behöver veta lite mer; prisläge, hur lätt att få boende, roliga aktiviteter m.m. Ju mer info desto bättre Citera
Sladdafan Postad 11 December , 2007 Författare Rapport Postad 11 December , 2007 Det vore kul om ni kunde skriva lite reseskildringar i denna dagboken också, för jag antar att ni inte bara sitter inne och grindar? Är Australien att rekomendera btw? Funderar på att dra dit till hösten, men behöver veta lite mer; prisläge, hur lätt att få boende, roliga aktiviteter m.m. Ju mer info desto bättre Jag alskar Australien. Vatt har i 3 manader idag och skulle garna stanna minst 3 till men de funkar inte da jag har flickvan i Sverige. Prislaget e val typ som i Sverige lite billigare oftast men de e inte spec billigt o leva har egentligen. Pengarna gar at ganska snabbt. Ett random exempel Big Mac o Co kostar $5,45 = billigare an i Sverige. Boende har vi inte haft nagra problem med direkt. Vi bor pa hostels da vet inte om du tanker lagenhet. Infor nyar i Sydney hittar vi dock inget hostel for de e sjukt mkt folk dar da (o vi e sent ute ) Vi har betalat allt fran 13 till 30 dollar natten beroende pa standard, hur manga man delar o var de ligger. Flak ol (30 375ml burkar) kostar 41 dollar. Priser pa ol varierar lite dock. Ehm roliga aktiviteter. Skydiving e vanligt har, har dock inte testat de an. I Surfers Paradise finns de en del themeparks. vi testade ett vattenland som hette Wet n Wild. Va ratt kul men marktes att man va yngre sist man va pa ett vattenland Ska du pa Ostkusten sa maste du till Fraser Island. Sjukt fint! Bara fraga pa hinner inte skriva mer nu. GlHF Citera
okocha Postad 11 December , 2007 Rapport Postad 11 December , 2007 Tack för svaret, det lär väl dyka upp fler frågor i mitt huvud, återkommer då. Ha det gött! Citera
Sladdafan Postad 20 December , 2007 Författare Rapport Postad 20 December , 2007 Tack för svaret, det lär väl dyka upp fler frågor i mitt huvud, återkommer då. Ha det gött! Bara o fraga pa. Spelas inte sa mkt just nu. Jag har akt up till Cairns da min flickvan ar pa besok over jul =) Prizonic e kvar i Byron Bay o vet inte om han lirar sa mkt han heller Citera
Sladdafan Postad 24 December , 2007 Författare Rapport Postad 24 December , 2007 God Jul allihopa onskar Sladdafan i ett varmt Arlie Beach Citera
Pepperpum Postad 12 Februari , 2008 Rapport Postad 12 Februari , 2008 Tja! Hur gick turneringen inatt? Du låg ju grymt bra till för att håva in storvinsten Citera
BjornL1491910513 Postad 13 Februari , 2008 Rapport Postad 13 Februari , 2008 Tack för svaret, det lär väl dyka upp fler frågor i mitt huvud, återkommer då. Ha det gött! Kan tillägga att det tar väl ett tag att få lägenhet men det går. Priserna på lägenheterna är enorma för dålig standard om ni du vill bo på ett bra ställe. Bor förnärvarande på bondi beach för 650 aus $/per week och den här lägenheten är fan inte ens bra . Men då bor man ju 150 meter från stranden osv Citera
BjornL1491910513 Postad 15 Februari , 2008 Rapport Postad 15 Februari , 2008 Jag förstår faktiskt inte varför du spelar de två första händerna. Det spelet gillar jag verkligen inte. Sen förstår jag inte heller varför du bara synar PF med AA när tre spelare är med? om de är dåliga kommer de syna din reraise ändå. Sista handen är riktigt svår men hade nog lagt mig och väntat på ett bättre tillfälle mot maniacs. Citera
Sladdafan Postad 15 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 15 Februari , 2008 Jag förstår faktiskt inte varför du spelar de två första händerna. Det spelet gillar jag verkligen inte. Sen förstår jag inte heller varför du bara synar PF med AA när tre spelare är med? om de är dåliga kommer de syna din reraise ändå. Sista handen är riktigt svår men hade nog lagt mig och väntat på ett bättre tillfälle mot maniacs. De e maniacsen som får mig lira de två första. JJ kanske e lite överdrivet iome att de e rebvodka som 3betar men men. A8s e båda superidioterna så kände mig tvungen att syna. BLir ofta såhär när ja har en superfisk vid bordet, jag börjar spela mkt sämre allt för att få alla ahns marker innan nån annan tar dem. Får ta o se över de. Trodde faktiskt fiksen skulle trycka bakom me AA så synade bara. KAnske va lite dumt såhär i efterhand. Tackar för vettig kritik =) Fler såna som du behövs Citera
fozzilman88 Postad 15 Februari , 2008 Rapport Postad 15 Februari , 2008 hallau karaknobba, synd att du inte klonkade i någon av turrarna, finalbordsmotriggen e inte att leka med:rolleyes: Jag har hört från säkra källor att Prizze inte har sovit ensam en enda natt i thai:-) ska bli kul att höra om sen när han kommer hem:-D Citera
BjornL1491910513 Postad 16 Februari , 2008 Rapport Postad 16 Februari , 2008 De e maniacsen som får mig lira de två första. JJ kanske e lite överdrivet iome att de e rebvodka som 3betar men men. A8s e båda superidioterna så kände mig tvungen att syna. BLir ofta såhär när ja har en superfisk vid bordet, jag börjar spela mkt sämre allt för att få alla ahns marker innan nån annan tar dem. Får ta o se över de.Trodde faktiskt fiksen skulle trycka bakom me AA så synade bara. KAnske va lite dumt såhär i efterhand. Tackar för vettig kritik =) Fler såna som du behövs Jag skulle iaf bli tillad med JJn både om överkort kommer eller sen när maniacsen har dig slagen när du degar med överparet och de har klonkat in något. Känns faktiskt helt ovärt . Om de är megafiskar hade jag faktiskt höjt upp. Jo förstår din tanke men A8 är dåligt att spela mot maniacs för de är precis de här händerna de spelar och därför är din träffprocent väldigt låg. Vänta in bättre händer är mitt tips. Jo kan ju hända att han gör men känns ännu troligare att du kommer få syn om du trycker. Citera
Sladdafan Postad 18 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 18 Februari , 2008 hallau karaknobba, synd att du inte klonkade i någon av turrarna, finalbordsmotriggen e inte att leka med:rolleyes: Jag har hört från säkra källor att Prizze inte har sovit ensam en enda natt i thai:-) ska bli kul att höra om sen när han kommer hem:-D Finalbordsriggen har släppt tror ja. Kom inte ens dit igår. Bustade som 35a ai 20kn o 30 itm... Haha jasså de har du Han e väl här inne o läser o får väl tala för sig själv Citera
Sladdafan Postad 19 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 19 Februari , 2008 Nytt försök i 20k nu om 4 minuter. Samt lite ongamegrind. GG Citera
Recommended Posts