Gå till innehåll

nån som spelar 50$ 50k garanterad på PS just nu?

Recommended Posts

Postad

awwww shit utg raise 3x bb button går all in o jag har aksuit , jag tänker o sen lägger jag mig

efter lång tid synar utg. Utg visar JJ och button Aqsuit, det kommer ett ess men så jag hade vunnit potten.

Men gjorde jag rätt som folda pre tycker ni?

Postad

Öhh, hur långt är ett rep?

Typ samma fråga. Stackdjup, blindsnivå, image, hur långt har ni kommit, är det långt till pengarna? Lite mer precis får du vara annars är det omöjligt att svara, posta en hand-history!

Postad
Öhh, hur långt är ett rep?

Typ samma fråga. Stackdjup, blindsnivå, image, hur långt har ni kommit, är det långt till pengarna? Lite mer precis får du vara annars är det omöjligt att svara, posta en hand-history!

Det är fortfarande omöjligt att svara helt korrekt på även med en hand history . . .

Postad
Det är fortfarande omöjligt att svara helt korrekt på även med en hand history . . .

Ja men det underlättar ju en hel del, din post är ganska onödig enligt mig. Skriv något som för diskussionen framåt istället. Man får ju en minst sagt bra överblick med en hand-history, allas stackdjup etc vilket gör att man kan bedöma frågan ur ett annat perspektiv än bara "jag har AK ska jag syna?".

Postad

ja soz , jag spelar hos en polare så kan tyvärr inte posta HH.

Men det är ganska sent i turneringen, vi är ITM och jag ligger top 10 med ca 100k i marker. Utg har 65k, button 45k. Blindsen är 1k / 2k.

Postad

jag vette fan om någon fortfarande är vaken o läser posten.... men iaf, har kämpat mig tillbaka från 580k o är nu chipleader på 2mille :))))

jag döda precis AA med boarden k24 jag kommer inte riktigt igår turn o river men det hjälpte iaf inte honom när jag hade k2 ^^

Postad
FAAAAAAAANNN!!!!!!

knappen höger min BB jag synar med 89

flop: 89k han bettar 150k jag går all in , han synar o träffar q på river för högre 2 par, nu e jag nere på 580k

Ganska fin Chiplead igen efter K2-handen

Lycka till