JohnH Postad 16 November , 2007 Rapport Postad 16 November , 2007 Om du lirar poker och reser dig upp när förlorat kvällens dollarsmarker; vid vilka summor kan du tänka dig o hänga på hem o ligga en natt och spara degen(få tillbaka det du förlorat till Fi)? 1. Med den här hunken: 2. Den här hingsten 3. Den här kalaspinglan anne wibble 4. El pangbruden babben 5. Pokerproffset anette 15 Här är en som sparade 250.000dollars för o ligga lite istället: http://www.aftonbladet.se/poker/article1262879.ab Citera
Macroman Postad 16 November , 2007 Rapport Postad 16 November , 2007 Anne Wibble...? Nekrofili FTW... Citera
Skadast Postad 16 November , 2007 Rapport Postad 16 November , 2007 Wibble skulle nog få betala mest tror jag Känns lite väl dirty Citera
Daffy Postad 16 November , 2007 Rapport Postad 16 November , 2007 Hade t.o.m betalt Mr. Pitt och sedan skrytit om det. Citera
FiSherman63 Postad 16 November , 2007 Rapport Postad 16 November , 2007 (nedanstående gäller förutsatt att jag varit singel) 1. Inga pengar (nä, jag menar inte gratis) 2. Inga pengar 3. 4 milj 4. 2 milj 5. 3 öl. Citera
gdaily Postad 16 November , 2007 Rapport Postad 16 November , 2007 Anette15... 19 år, mångmiljonär, och kan lära mig en hel del om poker. Ja hon är kort (ett plus i mina ögon) och kraftig, men jag skulle fan inte vara svårövertalad. Hur mycket måste jag pröjsa, är väl snarare frågan. Citera
Jennez Postad 16 November , 2007 Rapport Postad 16 November , 2007 Hade satt allihop bara för att bli en erfarenhet rikare. Citera
Hjort Postad 16 November , 2007 Rapport Postad 16 November , 2007 Men kul att de säger att det är Esfandiari när det redan är allmänt känt att det är den där snubben från Paris Hiltons sexvideo, och Pamelas nuvarande pojkvän. Så det var knappast "250k to sex0rz, pls?" Dessutom är storyn ett par månader gammal. Fan, jag läser NVG alldeles för mycket. Citera
ickash Postad 16 November , 2007 Rapport Postad 16 November , 2007 Hade legat med Brad Pitt gratis. Hugh Hefner hade jag aldrig legat med. 300 000 kr st för Babben och Anette Citera
F_Eklund Postad 16 November , 2007 Rapport Postad 16 November , 2007 Anette ser jag som klonkvärde i allra högsta grad om hon råkar ha en fet väska med massvis med dollar i inne på rummet som man kunde sno med sig hem efter att man är påväg hem från borta-matchen.. Citera
The Grand Bark Postad 16 November , 2007 Rapport Postad 16 November , 2007 Så mycket pengar finns inte. Citera
djungelpojken Postad 2 Januari , 2008 Rapport Postad 2 Januari , 2008 Anette15... 19 år, mångmiljonär, och kan lära mig en hel del om poker. Ja hon är kort (ett plus i mina ögon) och kraftig, men jag skulle fan inte vara svårövertalad. Hur mycket måste jag pröjsa, är väl snarare frågan. Bra skrivet, förhoppningsvis sätter man på henne bra och hon erbjuder sig att ge mig en BR ihopp om att hon ska få ligga mer? hehe Citera
Weedobooty Postad 2 Januari , 2008 Rapport Postad 2 Januari , 2008 Jag har redan legat med alla dom där. Vete fan om man skulle vilja se Pamela utan smink på morgonen. Och hon har väl varit runt så mycket så det känns som att kasta in en hockeyklubba i ett garage. Citera
sexyterran Postad 2 Januari , 2008 Rapport Postad 2 Januari , 2008 Hahahaha ser ett mönster i att de flesta av er vill ligga med Pitt, oavsett om det handlar om en skuld eller inte Respect Citera
Joeduck Postad 2 Januari , 2008 Rapport Postad 2 Januari , 2008 Under nuvarande omständigheter så betalar jag. Kan ändras när jag blir gammal eller misärfall Citera
Dead-Inside Postad 2 Januari , 2008 Rapport Postad 2 Januari , 2008 Babben är säkert bra i sängen. Men hon är korthårig. Så det är 4 out och en gratis. Bäst jag håller koll på rullen så de aldrig kommer till att ... de 4 outsen behöver användas. Citera
Recommended Posts