Gå till innehåll

Vart ska man ha schysst häng i åre under nyår?


Dave^

Recommended Posts

Jag och några kompisar ska vara i åre över nyår, för att åka skidor och festa. Vi alla är 18 år, vilket kan göra att det kan bli svårt att komma in på många ställen. Men är det någon som vet ett bra ställe där man kan boka bord för att äta och vart man kan gå sen för fest?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag och några kompisar ska vara i åre över nyår, för att åka skidor och festa. Vi alla är 18 år, vilket kan göra att det kan bli svårt att komma in på många ställen. Men är det någon som vet ett bra ställe där man kan boka bord för att äta och vart man kan gå sen för fest?

 

Har ni tänkt och boka bord så kommer ni nog antagligen komma in ändå, var ett tag sen jag var där nu under nyår, men allting är fullbokat så det är väl hugget som stucket vart man ska boka innan. Men en ide är att vara ute i tid med bokning då det bara smäller till så är det fullt. Fast jag tänker främst nu på nyårsafton om det var det du menade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skit i de viljelösa kroppar som stryker runt på Bygget och manifesterar sin infantilitet och brist på självrespekt medelst offentlig vomitering och störande av ordning. Fira nyår med klass och utsikt över fyverkerier uppifrån fjället - boka Hummelstugan!

 

Edit: Vet inte om det egentligen är så mkt klass på hummelstugan, men utsikten är bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...