Gå till innehåll

RIVALIS lägger ner dagboken.


Rival

Recommended Posts

Hallå! Jag heter David och tänkte då starta en dagbok här som alla andra gör, mest för att alla 2.5/5 dagböcker verkar läggas ner och jag tycker det är kul att ha något ställe där vi som spelar där kan disskutera och analysera händer mm:-).

 

Min pokerkarriär startade för ungefär 1.5 år sedan då jag satte in 150 kr på SvS. Jag lirade på 0.5-1 i säkert 8 månader innan jag tog klivet upp till 1/2 där jag lirade jag ett tag och sedan några månader tillbaka har jag spelat 2.5-5 shorthanded:-D.

 

Finns det andra frågor så är det bara att ställa dom så svarar jag:-). Btw jag nickar RIVALI på borden. ciao

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 216
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Aa det var synd att både din och azer(?) dagbok lades ner. Vi har aldrig spelat mot varandra va? Ditt nick var väl Burgendy?

 

Jo, det började så otroligt dåligt att jag skyllde resultatet på dagboken och stängde den :-P Konstigt nog så vände det efteråt så får se om jag vågar ge det ett försök till, förmodligen öppnar jag den till helgen igen ;-)

 

Yes nicket är Burgendy och vi kommer säkert att ses en del framöver :-)

 

Btw hur gammal är du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hallå! Jag heter David och tänkte då starta en dagbok här som alla andra gör, mest för att alla 2.5/5 dagböcker verkar läggas ner och jag tycker det är kul att ha något ställe där vi som spelar där kan disskutera och analysera händer mm:-).

. ciao

 

:cry: :cry: :cry:

 

Så säger alla. Räknas inte min dagbok :cry: :cry: :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

heja rivali

 

 

 

haha fan va du tar över alla 2,5/5 dagböcker!;-)

 

hehe tack så mycket.

 

kul me en 2.5/5krs dagbok då jag kommer (förhoppningsvis) gå upp dit nästa vecka eller nått sånt :P

 

Lycka till & posta många intressanta händer så jag lär mig nått =)

 

Ska försöka posta bra händer. Det vore skönt om man fick igång lite bra disskussioner.

 

lycka till med spelet. jag tror jag spelade några händer mot dig för ett tag sen. nickar ante88. kul med ännu en dagbok från 2,5/5.

 

Aa jag känner igen ditt nick. Spelar dock inte med PT eller liknande så jag har svårt att titta upp vem som gick vinnande:-D.

 

:cry: :cry: :cry:

 

Så säger alla. Räknas inte min dagbok :cry: :cry: :cry:

 

Hehe Ängeln du vet ju att jag tycker din dagbok är en av de bästa, det sa jag ju i chatten:-). Men det är väl i stort sett bara din dagbok kvar som behandlar 2.5/5 shorthanded. Eftersom vi verkar vara en del spelare här på PF som spelar på den nivån så är det ju roligt med flera dagböcker.:-D.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...