Rival Postad 15 November , 2007 Rapport Share Postad 15 November , 2007 Hallå! Jag heter David och tänkte då starta en dagbok här som alla andra gör, mest för att alla 2.5/5 dagböcker verkar läggas ner och jag tycker det är kul att ha något ställe där vi som spelar där kan disskutera och analysera händer mm:-). Min pokerkarriär startade för ungefär 1.5 år sedan då jag satte in 150 kr på SvS. Jag lirade på 0.5-1 i säkert 8 månader innan jag tog klivet upp till 1/2 där jag lirade jag ett tag och sedan några månader tillbaka har jag spelat 2.5-5 shorthanded:-D. Finns det andra frågor så är det bara att ställa dom så svarar jag:-). Btw jag nickar RIVALI på borden. ciao Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rival Postad 15 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 November , 2007 spelade precis en session innan jag la upp dagboken också som slutade 938 plus. Ska spela mer ikväll men nu blir det plugg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 15 November , 2007 Rapport Share Postad 15 November , 2007 Lycka till! Alltid kul med dagböcker från samma nivå. Funderar faktiskt på att låsa upp min db igen då tilten börjat lägga sig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MFS Postad 15 November , 2007 Rapport Share Postad 15 November , 2007 tja tja m8, gl hf och hoppas du fortsätter uppåt i nivå! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rival Postad 15 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 November , 2007 Lycka till! Alltid kul med dagböcker från samma nivå. Funderar faktiskt på att låsa upp min db igen då tilten börjat lägga sig.. Aa det var synd att både din och azer(?) dagbok lades ner. Vi har aldrig spelat mot varandra va? Ditt nick var väl Burgendy? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rival Postad 15 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 November , 2007 tja tja m8, gl hf och hoppas du fortsätter uppåt i nivå! Hehe tack så mycket:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 15 November , 2007 Rapport Share Postad 15 November , 2007 Denna dagbok kommer följas slaviskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 15 November , 2007 Rapport Share Postad 15 November , 2007 Aa det var synd att både din och azer(?) dagbok lades ner. Vi har aldrig spelat mot varandra va? Ditt nick var väl Burgendy? Jo, det började så otroligt dåligt att jag skyllde resultatet på dagboken och stängde den Konstigt nog så vände det efteråt så får se om jag vågar ge det ett försök till, förmodligen öppnar jag den till helgen igen Yes nicket är Burgendy och vi kommer säkert att ses en del framöver Btw hur gammal är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rival Postad 15 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 November , 2007 Jag är 18 och pluggar sista året på gymnasiet. Ajusst det, om det är några som läser dumpa gärna era nick om ni känner för det. Det är alltid kul att kunna hälsa på folk man känner igen när man lirar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tobjoern Postad 15 November , 2007 Rapport Share Postad 15 November , 2007 Hur stor rulle har du ? Har du pt + gametime nar du lirar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rival Postad 15 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 November , 2007 Hur stor rulle har du ? Har du pt + gametime nar du lirar? Jag ligger 60k plus allt som allt. Har aldrig tänkt på hur stor rullen är utan ser det bara som inspelade pengar. Jag använder inte pokertracker eller liknande utan jag kör på good old reads:lol:. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 15 November , 2007 Rapport Share Postad 15 November , 2007 GL mate, hoppas du avancerar i staksen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rival Postad 15 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 November , 2007 GL mate, hoppas du avancerar i staksen thanks dude:-). Du ligger ju några nivåer högre än mig men jag ska försöka:-). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 15 November , 2007 Rapport Share Postad 15 November , 2007 Lol är du min kopia från Lindköping eller? Vilken linje pluggar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rival Postad 15 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 November , 2007 dubbelpost Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rival Postad 15 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 November , 2007 hehe maybe? Jag pluggar ITKL(informationsteknik kommunikation och ledarskap) på Berzeliusskolan. Du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 15 November , 2007 Rapport Share Postad 15 November , 2007 Pluggar Ekonomi sista året i stockholm Blir de bara poker efter skolan ett år sen också eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fcmange Postad 15 November , 2007 Rapport Share Postad 15 November , 2007 heja rivali Pluggar Ekonomi sista året i stockholm Blir de bara poker efter skolan ett år sen också eller? haha fan va du tar över alla 2,5/5 dagböcker! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slaskpoker Postad 15 November , 2007 Rapport Share Postad 15 November , 2007 kul me en 2.5/5krs dagbok då jag kommer (förhoppningsvis) gå upp dit nästa vecka eller nått sånt Lycka till & posta många intressanta händer så jag lär mig nått =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 15 November , 2007 Rapport Share Postad 15 November , 2007 heja rivali haha fan va du tar över alla 2,5/5 dagböcker! Gäller ju att visa vem som är boss innan man ens sätter sig vid bordet, image är allt min vän Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_ante_ Postad 15 November , 2007 Rapport Share Postad 15 November , 2007 lycka till med spelet. jag tror jag spelade några händer mot dig för ett tag sen. nickar ante88. kul med ännu en dagbok från 2,5/5. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fcmange Postad 15 November , 2007 Rapport Share Postad 15 November , 2007 Gäller ju att visa vem som är boss innan man ens sätter sig vid bordet, image är allt min vän ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 15 November , 2007 Rapport Share Postad 15 November , 2007 Hallå! Jag heter David och tänkte då starta en dagbok här som alla andra gör, mest för att alla 2.5/5 dagböcker verkar läggas ner och jag tycker det är kul att ha något ställe där vi som spelar där kan disskutera och analysera händer mm:-). . ciao :cry: Så säger alla. Räknas inte min dagbok :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 15 November , 2007 Rapport Share Postad 15 November , 2007 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rival Postad 15 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 November , 2007 heja rivali haha fan va du tar över alla 2,5/5 dagböcker! hehe tack så mycket. kul me en 2.5/5krs dagbok då jag kommer (förhoppningsvis) gå upp dit nästa vecka eller nått sånt Lycka till & posta många intressanta händer så jag lär mig nått =) Ska försöka posta bra händer. Det vore skönt om man fick igång lite bra disskussioner. lycka till med spelet. jag tror jag spelade några händer mot dig för ett tag sen. nickar ante88. kul med ännu en dagbok från 2,5/5. Aa jag känner igen ditt nick. Spelar dock inte med PT eller liknande så jag har svårt att titta upp vem som gick vinnande:-D. :cry: Så säger alla. Räknas inte min dagbok :cry: Hehe Ängeln du vet ju att jag tycker din dagbok är en av de bästa, det sa jag ju i chatten:-). Men det är väl i stort sett bara din dagbok kvar som behandlar 2.5/5 shorthanded. Eftersom vi verkar vara en del spelare här på PF som spelar på den nivån så är det ju roligt med flera dagböcker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts