The Grand Bark Postad 17 November , 2007 Rapport Postad 17 November , 2007 Som andra sagt Lehane.Och tro oss på orden, han är ruskigt vass. Läs Patient 67, kan fortfarande sitta och ta upp boken igen och försöka klura ihop hur allt gick ihop. Kanon bok! Scorsese gör av film av den, release 2009. DiCaprio i rollen som Teddy Daniels. Tror du skulle gilla ex Craig Thomas. Bl Uppdrag firefox, jakten på röd oktober. Om readen stämmer:-) Röd oktober är Clancy. Citera
brut Postad 18 November , 2007 Rapport Postad 18 November , 2007 Scorsese gör av film av den, release 2009. DiCaprio i rollen som Teddy Daniels. Röd oktober är Clancy. Ja tamejfan! Citera
valterego Postad 18 November , 2007 Rapport Postad 18 November , 2007 Att döma av de exempel du listat som favoriter utgår jag från att du vill ha lättsmält spänningslitteratur. Det finns bra författare i genren. Två av mina favoriter är Brian Garfield och Stuart Woods. Med den förstnämnde rekommenderar jag varmt Med samma mynt, och med Woods mästerverket Chiefs (även filmat i en bra version). Chiefs fick dock den undermåliga titeln "Delano, Georgia, USA" på svenska. Citera
hubbahubba Postad 18 November , 2007 Rapport Postad 18 November , 2007 Stieg Larssons Millenium trilogi är mycket läsvärd. Och Cryptonomicon som nämnts tidigare är nog den näst bästa bok jag läst (att rekommendera GEB passar inte pga förutsättningarna) Citera
Ignatius Postad 18 November , 2007 Rapport Postad 18 November , 2007 Det jag gillar med de ovan nämnda böckerna är bland annat ... genomarbetade texter ... lol? Citera
Recommended Posts