Gå till innehåll

Det här har ni aldrig varit med om...


Weedobooty

Recommended Posts

Jag ägnade kvällen åt att spela ett gäng sit'n go's. Till slut var det bara en kvar - en $20 tvåbordare på Poker stars. Det gick bra och jag kom heads-up med storstacken "White boar". Vi chattade lite och stämningen var vänlig. Sen dubblade jag upp med 99 mot hans A8 (konstigt, jag vet) och det såg ut som att jag skulle fimpa honom ganska enkelt, men han kom tillbaks. Vi låg ungefär lika i chips när jag raisade upp med A7s. Han synade med 9T off och floppen kom T96. Han checkade och så även jag. 8 på turn gav mig stege. Han betade 1/3 pott och jag ställde in. "I know you have a straight, but let's play", skrev han och synade. River 9. Klonk och goodbye, inte så ovanligt. "Sorry", "gg" och allt det där. Han vann $144 och jag $108. No big deal.

 

Men gissa om jag blev förvånad när det damp ner ett mail från Poker stars med beskedet att han hade gjort en överföring på $20 till mitt konto.

 

Har ni inte varit med om, va?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelade nl200 hu mot en fiskig kanadensare, han skrev till mig hela tiden och jag svarade lite då och då. Han valde att sluta och låg då runt $35 plus, han insisterade på att skicka vinsten till mig bara jag gick med på att spela en $30sng med han:) Så han gav mig en "freeroll" sng. Lite skumt men trevligt:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ägnade kvällen åt att spela ett gäng sit'n go's. Till slut var det bara en kvar - en $20 tvåbordare på Poker stars. Det gick bra och jag kom heads-up med storstacken "White boar". Vi chattade lite och stämningen var vänlig. Sen dubblade jag upp med 99 mot hans A8 (konstigt, jag vet) och det såg ut som att jag skulle fimpa honom ganska enkelt, men han kom tillbaks. Vi låg ungefär lika i chips när jag raisade upp med A7s. Han synade med 9T off och floppen kom T96. Han checkade och så även jag. 8 på turn gav mig stege. Han betade 1/3 pott och jag ställde in. "I know you have a straight, but let's play", skrev han och synade. River 9. Klonk och goodbye, inte så ovanligt. "Sorry", "gg" och allt det där. Han vann $144 och jag $108. No big deal.

 

Men gissa om jag blev förvånad när det damp ner ett mail från Poker stars med beskedet att han hade gjort en överföring på $20 till mitt konto.

 

Har ni inte varit med om, va?

 

Är inte chatten avaktiverad vid en all in på stars??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är inte chatten avaktiverad vid en all in på stars??

 

Wow, det var observant. Jag tror faktiskt det var så att jag drog slidern åt höger, men lyckades inte riktigt dra den hela vägen, så det var nån tia kvar eller nåt.

 

Jag kan kolla i Poker tracker om du vill ha en exakt beskrivning av händelseförloppet. PM:a mig isåfall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...