Gå till innehåll

Spela fler än 8 bord på EP?


leathur

Recommended Posts

Hello

 

Finns det möjlighet att utöka det maximala antal bord man får ha öppet på everest och om i så fall hur gör man? Var vänder man sig? Vem frågar man? Hur frågar man? Varför?

 

Everestpoker har förövrigt ett summit points-system som är extremt lönande för en spelare av Din kaliber.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men snälla söte Göte....

 

När skall folk inse att hora runt på massa jävla bord enbart leder till en massa rake åt sajten (kortsiktigt). På sikt förstör det enormt för pååkern eftersom det blir tråkigt och för nitigt, vilket leder till mindre rake åt sajten...

 

Så kan inte typ Everest ha någon anställd som har mer utbildning än fordon på gymnasiet, som kan tänka till lite? Dvs tillåt INTE multitabling mer än max 4 bord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill du spela pa fler an 8 bord maste du ha tillgang till fler datorer. Jag vet inte, vad sager forum-communityn, ar det lonande att spela pa fler an 8 bord?

 

Jag förstår inte riktigt? Jag har tillgång till två datorer, men det funkar ju inte i alla fall. Om jag är inloggad på den ena (och spelar 8 bord på den) så kan jag ju inte logga in på den andra. Förstår inte alls vad du menar faktiskt?

 

Om det är lönande är inte relevant. Frågan är om det går att spela fler än 8 bord samtidigt på Everest Poker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

om ni personligen ändå inte vill spela fler bord så fattar jag inte varför ni bryr er. det är ingen som tvingar er.

 

om du vill spela fler händer per timme så är ju ett extra bord perfekt. men visst lite snabbare dealer och mindre tid att tänka hade vart nice.

 

men åter. jag har fortfarande inte fått något svar min min grundfråga...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

om ni personligen ändå inte vill spela fler bord så fattar jag inte varför ni bryr er. det är ingen som tvingar er.

 

om du vill spela fler händer per timme så är ju ett extra bord perfekt. men visst lite snabbare dealer och mindre tid att tänka hade vart nice.

 

men åter. jag har fortfarande inte fått något svar min min grundfråga...

 

Jag tror det kommer bli ännu mer grindigt, jag vill inte ha en massa 12 tablande nitiga bonushoror eller supernitiga grinders, förstör mycket av spelet imo. Då är det bättre att göra klienten snabbare för fler händer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

om ni personligen ändå inte vill spela fler bord så fattar jag inte varför ni bryr er. det är ingen som tvingar er.

 

om du vill spela fler händer per timme så är ju ett extra bord perfekt. men visst lite snabbare dealer och mindre tid att tänka hade vart nice.

 

men åter. jag har fortfarande inte fått något svar min min grundfråga...

Jag fattar inte varför du bryr dig om EvP. Dra till något iPoker-skin och dra upp 16 bord och kör på där istället. Det är ingen som tvingar dig att spela på Everest.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

så alla kommer dra till evp för att 12-tabla för att cleara en månatlig $100-bonus typ? finns det ngn site som är snål så har du kommit rätt iaf.
Nu har jag ingen aning om ditt inlägg är riktat mot, men tänkte bara påpeka för dig att man faktiskt kan spela utan bonus/rakeback, tro det eller ej!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...