Gå till innehåll

Mamamiagaming 100 000 USD RAKERACE


sacro

Recommended Posts

Mamamiagaming har precis lanserat sin Microgamingskin och firar med ett rakerace med 100 000 USD i potten. Racet håller på 15 november till 31 december. 100 priser kommer att delas ut med ett förstapris på 15 000 USD.

 

Rakeracet gäller endast för spelare som är registrerade på Mamamiagaming. Självklart kan du kombinera rakeracet med sign-up bonusen. Sign-up bonusen representerar 35 % rakeback

 

Prisinformation och mer allmän information finns på http://www.mamamiagaming.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

 

Jag tar mig friheten att hoppa in här och besvara era frågor, det stämmer att det är samma race, vi är 3 skins på MG som gått ihop för att köra denna raked hand chase. Som ni vet så finns det ganska många skins på MG och alla har olika ideer och särintressen därför är det väldigt svårt att få med sig alla. Därför bestämde vi 3 att vi kör detta exklusivt för oss. Men vi marknadsför det givetivs individuellt, precis som vi gör när MG har olika erbjudanden som gäller för hela nätverket. Racet startar som sagt den 15e november och pågår till den 31e december, man spelar som vanligt där man är kund och försöker få ihop så många raked hands som möjligt under denna tidsperiod.

 

Hoppas detta besvarar era funderingar. Jag kikar in här dagligen så posta gärna mer frågor eller skicka ett privat meddelande.

 

mvh

 

magnolio

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ledsen att jag gick ut med felaktig information. Kan tyvärr bara skylla på att jag själv blivit felinformerad.

 

Hm förstår att det kan uppstå frågetecken kring detta, men ofta är dom promotions som olika skins erbjuder något som gäller för hela nätverket även om man som enskild operatör marknadsför det som sitt eget, detta är en av grundpelarna i att var del av ett nätverk handlar om.

 

Detta erbjudande är i grunden samma sak med skillnaden att vi bara är tre operatörer, vilket är första gången som det har hänt att ett fåtal inom ett nätverk kommit överens att köra ett erbjudande ihop.

 

mvh

 

magnus

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ledsen att jag gick ut med felaktig information. Kan tyvärr bara skylla på att jag själv blivit felinformerad.

 

Hahaha, bra försök, men du blev avslöjad!

Har varit lite si och så med ärligheten om vi ska vara helt ärliga...även Pokerhost påstod i början att racet bara gällde spelare hos pokerhost...

 

Men nu är racet igång!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hm förstår att det kan uppstå frågetecken kring detta, men ofta är dom promotions som olika skins erbjuder något som gäller för hela nätverket även om man som enskild operatör marknadsför det som sitt eget, detta är en av grundpelarna i att var del av ett nätverk handlar om.

 

Detta erbjudande är i grunden samma sak med skillnaden att vi bara är tre operatörer, vilket är första gången som det har hänt att ett fåtal inom ett nätverk kommit överens att köra ett erbjudande ihop.

 

mvh

 

magnus

 

Ärligt talat så borde det väl inte behöva uppstå några frågetecken? När supporten svarar att racet bara gäller spelare hos Pokerhost, så finns det två förklaringar: Antingen så ljuger de, eller så är de inte informerade av ledningen. Jag gissar att det är det sistnämnda. Men hur svårt är det egentligen att skriva på sin sida att racet delas med två andra skins?

 

Då slipper vi allt snack om mygel. Tycker ni ansvariga på Pokerhost verkar vara trevliga och ambitiösa människor, men det brister nog lite i er personal... eller i utbildningen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hm förstår att det kan uppstå frågetecken kring detta, men ofta är dom promotions som olika skins erbjuder något som gäller för hela nätverket även om man som enskild operatör marknadsför det som sitt eget, detta är en av grundpelarna i att var del av ett nätverk handlar om.

 

Detta erbjudande är i grunden samma sak med skillnaden att vi bara är tre operatörer, vilket är första gången som det har hänt att ett fåtal inom ett nätverk kommit överens att köra ett erbjudande ihop.

Om du vill bli tagen seriöst ska du nog inte komma med sånna uttalanden totalt gripna ur luften :)

Detta, men framförallt lögnen i OP, är dåliga sätt att marknadsföra sig på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gripna ur luften hm, ok vad jag vet så är det första gången som skins gått ihop och gjort något liknande, men du verkar veta att så inte är fallet, skulle vara intressant att få veta vilka skins som agerat på liknande sätt. Sen skulle jag vilja veta vilken lögn du tänker på?

 

Bomanski, nästa gång du kontaktar vår support var då bussig och notera namnet på den du pratar med. Man blir lite irriterad minst sagt som chef när man ger tydlig info om vad som gäller för varje erbjudande och ändå svarar vi fel när kunder frågar.

 

mvh

 

magnus

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gripna ur luften hm, ok vad jag vet så är det första gången som skins gått ihop och gjort något liknande, men du verkar veta att så inte är fallet, skulle vara intressant att få veta vilka skins som agerat på liknande sätt. Sen skulle jag vilja veta vilken lögn du tänker på?

Löjligt att jag ska behöva ge ett exempel för att visa att det någon gång i nätpokerns historia har hänt att skins kört erbjudanden tillsammans, men ok då. Martinspoker och Staffpoker kör en del ihop, tror en sak hette "experience life as a pokerpro" eller något liknande.

 

Lögnen som diskuterats i tråden och fortfarande står där är:

Rakeracet gäller endast för spelare som är registrerade på Mamamiagaming.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...