Gå till innehåll

Lord of the Rings: Online


FreePlopp

Recommended Posts

För att göra en lång historia kort; Jag är ett stort fan av Fantasygenren i all dess form, och LOTR-triologin tillhör bland det bästa som skrivits ner på några bitar papper.

Kort och gott...

 

Är det någon här, på PF, som spelar, har spelat, testat osv, LOTR; Online - Shadows of Angmar. Jag håller just nu på att testa "7 days for free"-kampanjen och väntar med spänning. Kanske inte rätt forum att posta det här, men jag sitter hellre och nöter LOTR mot Pfare än mot ett gäng fjåårtizzar på LunarStorm.

 

One game to rule them all .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har de inte lyckats bli färdiga med AoC än? tyckte att jag fick fråga om betatestning på det spelet för ett DRYGT år sedan...

Har testat LOTRO lite men lade ner det hela för typ ett halvår sedan. Började däremot med UO för en miljard år sedan, för att sedan gå över till det mest buggade MMO som någonsin släppts: AO. Jag har nog aldrig varit med om en produkt som släppts med så mkt fel någonsin.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som en gammal MMO-räv är LOTR Online inget jag vill rekommendera. Visst, hyfsad underhållning, kul att spela i Sagan om Ringen världen etc, men spelet saknar djup. Både när det gäller uppbyggandet och utvecklingen av sin karaktär samt rent spelmässigt. High-endgame är i princip obefintligt.

 

Det enda MMO som på senare tid har kunnat skapa en viss form av utmaning för hardcorespelaren är Vanguard. Det blir dock mer och mer likt WoW för varje patch som kommer då den stora massan måste tillfredsställas på alla sätt och vis.

 

Tacka vet jag de gamla goda Everquest-tiderna. Those were the days.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har lirat LOTRO i sammanlagt 6 timmar nu. Det var underhållande till en början, men som någon sa innan så saknar det djup. Speluvecklarna Codemaster lyckades nog ändå få in, och får nog fortfarande in, en hel del pengar på spelet iom LOTR-hysterin. Kort och gott; Jag är "för gammal" för LOTR-spel. Låt Frodo, Legolas, Lavskägge och alla de andra piprökande figurerna stanna kvar i böckerna resp. filmerna.

 

Dock ska jag starta upp en ny tråd nu; "Den stora speltråden"

Tror inte det finns någon sådan. Blev så sugen på att diskutera Assasin's Creeds möjliga framsteg på spelfronten...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har testat LOTRO lite men lade ner det hela för typ ett halvår sedan. Började däremot med UO för en miljard år sedan, för att sedan gå över till det mest buggade MMO som någonsin släppts: AO. Jag har nog aldrig varit med om en produkt som släppts med så mkt fel någonsin.

 

Är detta ett sånt dära betala-per-månad-spel? Vad hände med 'betala för produkten och använd den sedan utan extra pålagor' :(

 

För övrigt:

en höghastighets hiphop CPU

.NU timbuk e MVP

rullar som en svart BMW M3

OBS jag navigerar som GPS

som en V6 MB med STS

ändrar form som T2 kickar som lunds BK

MVH t-i-m-b-u-k

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...