jojje2k Postad 11 November , 2007 Rapport Share Postad 11 November , 2007 Fi är stabil TAG, typ 23/16/3 över 400 händer Svenska Spel 5/10 kr (5 handed) Party-Poker Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver) UTG ($1346.64) MP ($485) Button ($2924.07) SB ($2143.08) Hero ($3241.7) Preflop: Hero is BB with A, A. 1 fold, MP raises to $40, Button calls $40, 1 fold, Hero raises to $165, MP folds, Button calls $130. Flop: ($385) K, 5, 4(2 players) Hero bets $300, Button calls $300. Turn: ($985) 3(2 players) Hero? Med mindre stackar är det ju bara betta och få in pengarna såklart men med så här mycket måste man väl folda om han raisar turn? c/c garanterar ju att man inte blir bortbluffad på turn men tappar ju värde mot Kx. Observera att jag har färgdrag också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 11 November , 2007 Rapport Share Postad 11 November , 2007 Checksynar typ alltid här. Inte kul att få en push emot dig om du leder ut igen. Checkar han bakom och rivern är blank värdebettar du såklart rivern. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skalle88 Postad 11 November , 2007 Rapport Share Postad 11 November , 2007 Din egen image är viktig för att kunna utvärderas knappens HD här. Standard är väl c/c här iaf. Se typ inga kungar du kan ta betalt sv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 11 November , 2007 Rapport Share Postad 11 November , 2007 Grymt svår hand, speciellt när du har Ah. Inte kul att få en RR mot sig om du betar ut.. Men att han skulle ha färgdrag känns inte så troligt, vilken hand skulle han ha synat med pre isf? KK? Kanske.. Men om han sätter dig på en hand som AA, AK borde han väl höjt tillbaka på flopp för att få ut mest värde, speciellt med flushdraget ute? Men även om jag tror du är starkast här hade jag checkat turn. Synat bet från han, och check synat river. Checkar han turn bakom så skulle jag beta ur river.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 11 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 November , 2007 Min image är troligtvis TAG, hade 24/19/4 i stats på det bordet tror jag. Hade 3-bettat typ 4 gånger på 40 händer. Låt oss säga att fi är fisk typ, 40/10/1.5. Då måste väl ändå betta alla 3 gator? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 11 November , 2007 Rapport Share Postad 11 November , 2007 Är han fisk bettar tuen. Är han stabil TAG checkar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts