Gå till innehåll

5/10 kr - Linje med AA?, jävligt djup

Recommended Posts

Fi är stabil TAG, typ 23/16/3 över 400 händer

Svenska Spel 5/10 kr (5 handed) Party-Poker Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver)

UTG ($1346.64)

MP ($485)

Button ($2924.07)

SB ($2143.08)

Hero ($3241.7)

Preflop: Hero is BB with Aheart.gif, Aspade.gif.

1 fold, MP raises to $40, Button calls $40, 1 fold, Hero raises to $165, MP folds, Button calls $130.

Flop: ($385) Kclub.gif, 5heart.gif, 4heart.gif(2 players)

Hero bets $300, Button calls $300.

Turn: ($985) 3heart.gif(2 players)

Hero?

Med mindre stackar är det ju bara betta och få in pengarna såklart men med så här mycket måste man väl folda om han raisar turn?

c/c garanterar ju att man inte blir bortbluffad på turn men tappar ju värde mot Kx.

Observera att jag har färgdrag också

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grymt svår hand, speciellt när du har Ah. Inte kul att få en RR mot sig om du betar ut.. Men att han skulle ha färgdrag känns inte så troligt, vilken hand skulle han ha synat med pre isf? KK? Kanske.. Men om han sätter dig på en hand som AA, AK borde han väl höjt tillbaka på flopp för att få ut mest värde, speciellt med flushdraget ute?

Men även om jag tror du är starkast här hade jag checkat turn. Synat bet från han, och check synat river. Checkar han turn bakom så skulle jag beta ur river..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser