Gå till innehåll

Bästa nätverk?


Machmalo

Recommended Posts

Hade tänkt att byta nätverk från riggade jävla Partypoker. Spelar främst Texas Holdem NL$2/4 och NL$3/6 SH.

 

Vill spela på ett skattefritt nätverk med rakeback (automatisk?), mkt trafik på ovanstående nivåer och helst justerbara bord. Ska även gå att datamina.

Förslag på klieneter?

 

Tack på förhand....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är ftp inte skattefritt???

Hur mkt är man tvungen att casha ut innan dom bryr sig?

 

LOL.. Du skattar ju inte till FTP, utan till den svenska staten.. Du ska alltså vara rädd för skatteverket om du orkar nojja dig. Du kan nog slappna av, vad jag vet är det bara highrollers som deklarerar pokervinster. Inte orkar skatteverket hålla koll på 2 000 000 bankkonton för att dra restskatt på 250 kr på en gammal pokervinst.. Schlappna av

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm verkar intressant, man kanske skulle ge b2b en chans iaf. Hur är spelarkvalién i allmänhet? Vilken b2b klient som uppfyller mina kriterier är bäst?

 

 

Extremt varierande kvalitet och då har jag spelat mestadels på just de nivåer du nämner. Där finns allt från "proffsgrinders" till megafiskar. Man får lära sig att hitta dom eftersom helt enkelt.

Beträffande klient spelar det nog inte så stor roll bara du väljer någon av dom som erbjuder "vip cash back gold", men om jag nu ska tipsa om någon så: http://www.uvspoker.com

 

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Extremt varierande kvalitet och då har jag spelat mestadels på just de nivåer du nämner. Där finns allt från "proffsgrinders" till megafiskar. Man får lära sig att hitta dom eftersom helt enkelt.

Beträffande klient spelar det nog inte så stor roll bara du väljer någon av dom som erbjuder "vip cash back gold", men om jag nu ska tipsa om någon så: http://www.uvspoker.com

 

Lycka till!

 

Tack för tipset ska titta närmare på UvsPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Extremt varierande kvalitet och då har jag spelat mestadels på just de nivåer du nämner. Där finns allt från "proffsgrinders" till megafiskar. Man får lära sig att hitta dom eftersom helt enkelt.

Beträffande klient spelar det nog inte så stor roll bara du väljer någon av dom som erbjuder "vip cash back gold", men om jag nu ska tipsa om någon så: http://www.uvspoker.com

 

Lycka till!

 

Går det att justera bordens storlek till den man vill ha på uvspoker, eller på någon annan "vip cash back gold" klient?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eller varför inte någon av det tre B2B-sajterna som forumet har samarbete med (häng på och spela våra forumturneringar på torsdagar också :-))

 

 

Hur är det med SNG utbudet på b2b? I samma veva .. tillhör fortfarande unibet samma nätverk? Gillade deras bonus nämligen, och on SnG motståndet på ~10-20 euro motståndet inte är imponerande kan man kanske grinda hem det ganska snabbt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur är det med SNG utbudet på b2b? I samma veva .. tillhör fortfarande unibet samma nätverk? Gillade deras bonus nämligen, och on SnG motståndet på ~10-20 euro motståndet inte är imponerande kan man kanske grinda hem det ganska snabbt.

 

Trafiken är väldigt dålig på SnG då det inte utdelas någon cashback på dessa,

detta ändras dock från 1/12 varför SnG-trafiken borde öka betänkligt. B2B har dock inte lagt några pengar på att marknadsföra detta(lagt ut det på skinsen som såklart inte har råd) så kan ju ta ett tag innan SnG-grindarna upptäcker detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...