Gå till innehåll

Guldbollen


Recommended Posts

Är nog int helt omöjligt att Lindroth har dykt upp i diskussionerna men 1.20 på Zlatan måste ju vara ett bra spel.

 

Klart han ska vara med i diskusionen. Men i slutändan är dom inte ens i närheten på samma nivå. Zlatan leder skytteligan i CL och ligger 2a i serie a. Linderoth är skadad och hans lag förlorar mot helsingborg hemma

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker fanemej Allbäck borde få guldbollen. Det är han värd, han har förtjänat den länge.

 

Hehe, landslaget spelar ju bättre med honom än med Zlatan på plan och då Ibrahimovic är Sveriges klart bäste fotbollsspelare måste ju Allbäck vara ännu bättre? ;-)

 

Med tanke på att Fredrik Ljungberg är nominerad till årets mittfältare med årets insatser vore ju guldbollen till Allbäck vara helt normalt. :rolleyes:

 

(Eller också är det så att Ibrahimovic inte alls kommer till sin rätt i det svenska landslagets spelsystem.)

 

(Ja, jag har läst hela tråden och insett varför AdslVerbe skrev det han skrev)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker fanemej Allbäck borde få guldbollen. Det är han värd, han har förtjänat den länge.

 

Ja han räckte ju finger åt en hel skock med danskar. Det är fanimej värt en guldboll. Zlatan har ju mest tur. Jag menar, hur svårt kan det vara att dra två man och skjuta ett "lurigt" skott (de sa det under sändningen!) stenhårt i ena krysset.

 

Att Ljungberg är nominerad till årets mittfältare är ett skämt. Har han spelat fler än 10 matcher under hela året? Det måste vara bara för att de tror att han kommer till galan om han är nominerad, han kanske till och med har någon slags vinstgaranti.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja jag tycker det vore sjukt om INTE Allbäck fick den..dags att han får den för lång och trogen tjänst nu..han har gjort så många viktiga kvalmål nu att han sparat ihop till sin boll..ja ju mer man tänker på det desto tydligare blir det ju..hur skulle han inte kunna få den? vore snarar en lämplig frågeställning istället för vem får guldbollen..herre gud..ge bollen till kungen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Allbäck är en riktigt duktig fotbollspelare som förtjänar mer hyllningskörer en vad han fått , MEN ni kan juh inte på allvar mena att han ska konkurrera med en som är bland dem bättre i världen för tillfället ????

 

ZLATAN "the best a man can get"

 

Det handlar ju inte om "för tillfället" utan om hela året. Ta Allbäcks gudomliga vår och lägg där till lång och trogen tjänst plus att Zlatan redan har en guldboll. Får inte Allbäck eller Alexandersson (SM-guld tack vare honom) guldbollen så vet jag inte vad jag ska tro på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...