Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
sliema är nöten för att ragga på fulla svenska småflickor.

peters pool är grymt fint.

i övrigt minns jag inte så mkt, var bara där 4veckor och var nykter 1dag.

visst om man gillar 14åringar :shock:

Malta är verkligen ett riktigt skitland, rekommenderar ingen att åka dit.

Postad

Jag är relativt nyligen hemkommen därifrån och... tja, vad ska man säga? Hade jag varit lite yngre hade det ju varit kanon att bo där. Verkade vara hyfsat uteliv och supportnissarna jag träffade verkade nöjda.

Gick aldrig in på Dragonara men det såg stort ut. Med andra ord: är ni sugna på att jobba utomlands ett tag hade jag inte avrått er från Malta. Var ju hundra gånger bättre än Gibraltar (säger jag utan att ha sett den spanska sidan).

Tydligen finns det 189 spelbolag på ön och jobb hittar man under varje sten.

Postad

Kul att det snackas lite om Malta.. Fick jobb där igår och jag flyttar eventuellt ner om 1-2 veckor. Någon som kan tipsa om lägenheter , aktiviteter och vad man måste uppleva ? Vart man festar osv. Kommer säkert att få reda på allt där nere , men kul o ha lite koll på saker och ting innan.

Hare fint

Postad
Kul att det snackas lite om Malta.. Fick jobb där igår och jag flyttar eventuellt ner om 1-2 veckor. Någon som kan tipsa om lägenheter , aktiviteter och vad man måste uppleva ? Vart man festar osv. Kommer säkert att få reda på allt där nere , men kul o ha lite koll på saker och ting innan.

Hare fint

Lägenheter: Finding accommodation in Malta is rather easy as there are plenty of real-estate agencies waiting to give service. The most reputable ones are Dhalia, Frank Salt, Sara Grech, and Remax. They do all have websites.

Bara att googla på namnen. Drar själv om två veckor. Annars gällandes annat? Tja träffa nya människor, njuta av klimatet, ha ett roligt jobb (jobbar redan med samma sak och det är kul) mer eller mindre allt som du gör i Sverige. Ha ett öppet sinne så kommer det nog gå fin fint. Festar gör du i st julians området även kallat för paceville. Själv tänkte jag ge mig fan på ta dykarcert och testa lite kitesurfing.