Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Expekt och MTV har en tävling som pågår just nu. Första pris är en resa till SydAfrika andra pris 700$. Man kan kvala in gratis, men vid varje satellite så har det annulerats för att det inte finns så mycket folk som anmäler sig. Vid varje satellite så är det min. 50 pers och 30 går vidare till final 18 november där är det minimun 60 pers och det är 60 priser. Så KOM!!!!! Det är för enkelt. Sist så var det 18 som anmäldet sig!!!!

tävling: http://www.expekt.com/?pageid=7487

tider: http://www.expekt.com/pagecontent/pagecontent.jsp?pageid=7649

Postad

"Om du inte lyckas kvala in till finalen via gratisturneringarna, kan du köpa in dig direkt till finalen för $11. Max antal spelare i finalen är 1000 och 450 av dessa tas upp av spelare som vunnit sin plats i en gratisturnering. Resterande 550 platser är öppna för spelare som köper in sig direkt i finalen för $11."

Postad

Tjena Highbury

länge sen man såg till dig , eller kanske rättare sagt ett bra tag sen jag var inne här:shock:

lirar du fortfarande på Betway/prima eller har du bytt site?

blivit mycket ladbrokes för min del men nyss återupptagit Prima inför pååkerSM , måste ju få lite feeling:mrgreen:

Vet du om Betway kört några mer såna där roliga Londonaktiviteter?

GoldenRat/streamer100

Postad

Idag är det en sån satellite.... Anmäl er så att vi är i alla fall 50 st annars annulleras turneringen!!! Klockan 21 på Expekt!!!

Och jo, jag tror att det bara är för svenskar, men är inte säker.... Försök

Postad
Idag är det en sån satellite.... Anmäl er så att vi är i alla fall 50 st annars annulleras turneringen!!! Klockan 21 på Expekt!!!

Och jo, jag tror att det bara är för svenskar, men är inte säker.... Försök

Är det 21:00 svensk tid? I såfall är det väll 22:00 finsk tid? Skall försöka komma med. Lucka till.

Postad
Är det 21:00 svensk tid? I såfall är det väll 22:00 finsk tid? Skall försöka komma med. Lucka till.

Det är 21 svensk tid. Det stämmer bra. Just nu är det bara 13 anmälda!!!

Postad
Titta på final lobbyn. Scrolla längst ner. Om man blir 60. får man 5$ och om man blir 61. får man 400$... Ganska konstigt??

Inte konstigt alls. Det fins ju såna turneringar. Oftast sit'n'gos där 1 första och sista vinner de bästa priserna. Tänk, MÅNGA kommer att satsa på att bli 61. Well det verkar som om det är ändrat nu. Min 30 på satelliten. Så det verkar som om det blir en turnering idag i alla fall.

Postad
Det är väll bara för svenskar om jag kommer ihåg rätt.. Kan nån av er bekräfta? Hur gick de sen för er eller hur går det?

Tävlingen blev av för första gången, så 30 av 41 (tror jag) anmälda kvalade. Så just nu är totalt 34 personer anmälda till finalen. Denna har ett minimum på 60 spelare, så om tillräckligt många anmäler sig till ytterligare en sattelit kommer finalen att genomföras.

Postad
Tävlingen blev av för första gången, så 30 av 41 (tror jag) anmälda kvalade. Så just nu är totalt 34 personer anmälda till finalen. Denna har ett minimum på 60 spelare, så om tillräckligt många anmäler sig till ytterligare en sattelit kommer finalen att genomföras.

Kom du själv med (i finalen)? Lycka till i så fall!

Postad
Jag ä rintresserad klart av den turneringen men jag hittar inte den alls i listan? Kommer den upp samma dag den är?Alltså i morgon dårå?

Ja, dom dyker upp först lite innan de börjar. Se första inlägget för tider