TheMooSe Postad 8 November , 2007 Rapport Postad 8 November , 2007 Hejsan ska göra ett nytt försök att skriva en dagbok här på forumet. Min förra dog ut pga att jag inte hann skriva så mycket som jag vill i och med att jag jobbade heltid och spelade mycket! Lite bakgrund, Spelat poker i runt 2,5 år men det är först och främst detta året som det har börjat gå riktigt bra. Har gått bra de andra åren men mitt månadspluss har ökat kraftigt mot tidigare år. Bor i linköping med min sambo och våran aggresiva katt sudden Spelar även mycket tv-spel innehar just nu alla de olika konsolerna så folk får gärna diskutera kommande spel eller spel i allmänhet. Fasen va svårt det var och skriva ett startinlägg då! vet i fasen va man ska skriva mera men kan dra några månaders resultat iaf då så ni får en inblick på hur det har sett ut. Vad vill jag då få ut av denna dagbok? Jo dels få lite kommentarer på mitt spel och de olika hhs jag kommer posta, även bra för mig själv och ha lite kolla på hur det går etc. Är det något jag glömt posta i mitt första inlägg så får ni gärna påpeka detta =) Har inga direkta mål förutom att dra in riktigt mycket pengar för har i princip sagt upp mig från mitt jobb för att kunna spela mer på heltid, Jobbar bara i snitt 2 dagar i veckan. Mycket för att behålla den sociala biten ett normalt jobbet innebär. Augusti + 4748$ September + 4000$ Oktober +8000$ November -335$ Citera
TheMooSe Postad 8 November , 2007 Författare Rapport Postad 8 November , 2007 Kan posta lite resultat från början av månaden. November 1 - 2 +759$ 2/4 3 - 4 +1238$ 2/4 5 +219 2/4 6 -4266 ABSOLUT den värsta dagen jag varit med om! 2/4 7 -248$ 2/4 8 +1948$ 1/2 Citera
TheMooSe Postad 8 November , 2007 Författare Rapport Postad 8 November , 2007 Efter 2h grind slutar man blygsamt upp 32$ =) Men blir nog lite grind i natt efter insider på 3an Citera
Zumsar Postad 8 November , 2007 Rapport Postad 8 November , 2007 Kul med en till dagbok på NL400! Kommer att följa dig och din utveckling, släng gärna upp lite kluriga händer ibland. Vilken/vilka siter lirar du på, nick? Lycka till! //Kaffedopp Citera
minucci Postad 8 November , 2007 Rapport Postad 8 November , 2007 Kan du tipsa om något bra bilspel till xbox360 så är du schyst. Citera
Recommended Posts