edsf Postad 8 November , 2007 Rapport Postad 8 November , 2007 Vad jag vill? Jo, undrar om det är bra att ställa med T-hög. Ja, mitt exempel... vad ville du med mitt exempel? Ja, det är bra. Vilket exempel? Jag editar mitt förra inlägg, missade lite. Citera
freso Postad 8 November , 2007 Rapport Postad 8 November , 2007 Ja, du hade inte avslutat meningen, nu förstod man den bättre. Ok, ser inte ut att vara nåt vinnande spel men så är jag ingen expert. Citera
conny Postad 13 November , 2007 Rapport Postad 13 November , 2007 Valenciaspelarna är tydligen sponsrade utav Unibet. Såg Sir_Donald skriva detta när han hade en seriös chat med en annan spelare på ett bord. Citera
heltok Postad 13 November , 2007 Rapport Postad 13 November , 2007 Valenciaspelarna är tydligen sponsrade utav Unibet. Såg Sir_Donald skriva detta när han hade en seriös chat med en annan spelare på ett bord. hoppas alla ni bonushoror läser detta och genast efter ni har clearat er bonus cashar ut rubbet och skriver ett mail att ni lämnar dem pga det sponsrar shortstackare. Citera
Zyr Postad 13 November , 2007 Rapport Postad 13 November , 2007 har prima ändrat till 20bb inköp än? faktiskt också lite sugen på att shortstacks mig där, verkar ju va lätta pengar Citera
Octocrab Postad 13 November , 2007 Rapport Postad 13 November , 2007 Prima kommer nu att ändra minimiinköpen till 20 bb. Vad har du fått det ifrån? Har du någon länk? Citera
conny Postad 13 November , 2007 Rapport Postad 13 November , 2007 Prima har höjt minimi-buyin till 20BB nu! Woho! In your face Deilor! Citera
Kåkfararen Postad 19 December , 2007 Rapport Postad 19 December , 2007 ...låt bli att syna dem då de ställer och spela bara i postion... Citera
Recommended Posts