Mr Magoo Postad 8 November , 2007 Rapport Postad 8 November , 2007 Hej jag har använt neteller tidigare, med dollar som valuta, då hade jag uppdaterat konto. Skaffade för ca 1 år sedan ett nytt konto med euro som valuta, detta har jag inte uppdaterat igår när jag flyttade in pengar till mitt netellerkonto låste dom det och krävde att jag skulle uppdatera mitt konto för att få ut pengar. Då måste jag koppla mitt bankkontonummer mot mitt netellerkonto. Har ni gjort det? Har läst tidigare att skattemyndigheten börjat kolla upp neteller användare, är det större risk att man åker på skattemyndigheten om man kopllar samman kontona, tror ni? Mvh Citera
Jakelamotta Postad 8 November , 2007 Rapport Postad 8 November , 2007 Som jag har förstått det har man inget val. Citera
Bluwajt Postad 8 November , 2007 Rapport Postad 8 November , 2007 Hejjag har använt neteller tidigare, med dollar som valuta, då hade jag uppdaterat konto. Skaffade för ca 1 år sedan ett nytt konto med euro som valuta, detta har jag inte uppdaterat igår när jag flyttade in pengar till mitt netellerkonto låste dom det och krävde att jag skulle uppdatera mitt konto för att få ut pengar. Då måste jag koppla mitt bankkontonummer mot mitt netellerkonto. Har ni gjort det? Har läst tidigare att skattemyndigheten börjat kolla upp neteller användare, är det större risk att man åker på skattemyndigheten om man kopllar samman kontona, tror ni? Mvh Var står detta? Citera
Mr Magoo Postad 9 November , 2007 Författare Rapport Postad 9 November , 2007 minns inte, men det var väl någon som sa ngt här på pokerforum, har jag för mig.. orkade dock inte läsa hela, så om det var nå allvar bakom vet jag inte. Citera
Recommended Posts