Max Cady Postad 14 November , 2007 Rapport Share Postad 14 November , 2007 Jäklar! Bra jobbat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brolija Postad 14 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2007 Sorry för att projektet dött ut lite. Har haft ett slutprojekt i B kursen så det har tagit all tid, dessutom har jag gått över till CG igen. Men jag ska ta tag i detta igen under jul lovet Vi har precis börjat med dll filer, så snart är kunskapen om databaser tillgängligt och då kommer det en ny verison med önskade funktioner Tack för att kritik! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SuckItOrMuckIt Postad 25 December , 2007 Rapport Share Postad 25 December , 2007 Det går inte att hämta. Bara för mig det är så? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tarmac Postad 26 December , 2007 Rapport Share Postad 26 December , 2007 Man tackar för all credit! Nu gäller det bara att slutföra planerna. Jag har kört fast lite, har insätt att det kommer behövas kunskaper om databaser för att fortsätta. Hittar ingen fin guide på nätet, så ska sätta mig 2 timmar i skolan imorrn, där jag förhoppningsvis får tillgång till en bok som lär ut detta. Sedan när det är klart tar det nog inte många timmar förrän jag både utvecklat ett MTT och SNG program som är superenkelt och gratis! Hjälper dig gärna med DB-frågor =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 10 Mars , 2008 Rapport Share Postad 10 Mars , 2008 Dog detta projektet ut helt eller? Hoppas att det är igång ännu men att kanske någon glömt uppdatera! (troligt ;P) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alow Postad 22 Mars , 2008 Rapport Share Postad 22 Mars , 2008 samma här, ingen som fixat en klar version? För denna funkar väl enbart med 10$ inköp? Ett färdigt program av detta, vore kanon! Finns det inte annars något liknande program? För jag skulle behöva ett sådant program. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
punkis Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Uppdtaerat programet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nice Hand GG Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Borde inte vara för svårt att göra ett skall kika på det. Exakt vad är det ni vill ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brolija Postad 3 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 April , 2009 Befinner mig i Australien just nu, mycket möjligt att jag återupptar programmet när jag kommer hem, det verkar ju vara omtyckt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts