Gå till innehåll

Vad är "Levla"?


calloway

Recommended Posts

  • Svars 73
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det betyder att personen som använder uttrycket suger värde ur tråden bara genom att finnas.

 

Är du ironisk eller? Det måste du fan vara. Kom med nåt konstruktivt ist! Kanske några exempel på levling, så vi som inte vet vad det är kan lära oss nåt.

Ska vi tolka Hjorts inlägg metaforiskt så har du nu förpestat den här tråden genom att skriva ordet. Men om han menar bokstavligt, så är du nu så korkad att du faktiskt sitter med truten mot bredbandsuttaget och försöker suga ut "värde" ur den här tråden. Jag röstar på det sista alternativet och säger bara: Lycka till.

 

 

Edit: jag är ingen bra levlare. Orutin, får börja tråka mig mer i olika trådar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jahaja, och som OP frågade, vad betyder det då? Vi har fortfarande inte fått ett entydigt svar på vad det är. Dans, onlinedataspel, allt möjligt. Verkar mest vara skitsnack i den här tråden.

 

Men jag tycker fortfarande det var lite pinsamt att han inte fattade att Hjort inte menade det han sa bokstavligt. Det var verkligen ett sjukt bildligt inlägg.

 

 

 

?

Nu är jag oerhört osäker på om jag blir levlad på femte nivån eller om det är så att Klyka aldrig levlade på tredje nivån? :shock:

 

Hur som helst, om du inte levlar mig Klyka så är jag i alla fall ganska säker på att inlägget som du tyckte var pinsamt var en levling av Hjorts inlägg. Alltså blev du i så fall levlad som gick på den levlingen. Undrar om man kan säga att jag blev levlad som utgick från att din icke-levling var en levling? Och i så fall, av vem blev jag levlad? Levlade jag mig själv? :-?

 

Hur som helst, om ditt ovanstående inlägg var en levling så var snäll och säg det utan att levla mer. :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, man trycker på knappen "nytt inlägg" för att skapa egna trådar.

Jag föreslår att du väljer underforumet avancerade pokerskribenter.

Ok, har hittat knappen "Nytt inlägg" men har letat jättelänge efter underforumet "avancerade pokerskribenter" men hittar inget. :(

 

Jag ger upp nu. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur som helst, om du inte levlar mig Klyka så är jag i alla fall ganska säker på att inlägget som du tyckte var pinsamt var en levling av Hjorts inlägg. Alltså blev du i så fall levlad som gick på den levlingen. Undrar om man kan säga att jag blev levlad som utgick från att din icke-levling var en levling? Och i så fall, av vem blev jag levlad? Levlade jag mig själv? :-?

 

Asså jag vet inte. Om man får tro Rooney, som iaf verkar försöka förklara vad levling ä, så är "levla" att tänka på en högre nivå än nån annan. Och isf så antar jag att det betyder att jag levlade. Jag tänkte på en högre nivå än det pinsamma inlägget, för han tänkte inte precis på nån särskilt hög nivå alls.

 

Och man kan ju knappast säga att han tänkte på en högre nivå än Hjort, han missförstod ju Hjorts inlägg helt och hållet, alltså levlade han inte Hjort, utan blev levlad av Hjort.

 

Ditt inlägg vet jag inte med, men du verkar inte förstå att Saints inlägg var pinsamt (du verkar ju tycka att han tänkte smartare än Hjort :shock:), så jag antar att jag tänker (no offence) på en högre nivå än du också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Asså jag vet inte. Om man får tro Rooney, som iaf verkar försöka förklara vad levling ä, så är "levla" att tänka på en högre nivå än nån annan.

 

Kan man alltså säga att Albert Einstein levlar mig, eftersom han var smartare än jag?

Ja, är man mindre intelligent än motparten så är man per default levlad i vartenda inlägg. Måste kännas hårt.

 

En enkel lösning för att minimera risken för förvirring vore att införa IQ-test på pf.nu och visa var och ens värde under avataren. På så sätt kan man snabbt och enkelt se om man är levlad eller inte.

Det förslaget är väl värt en pf.nu-keps?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...