Neuen Postad 7 November , 2007 Rapport Postad 7 November , 2007 Tjabbalo.. Spela 5-manna Cashgame på Svs 2,5-5kr Har upptäckt att jag går minus på mina suited connectors 98s-32s och undrar om ni andra går plus på några av dem och hur man isåfall gör... eller ska man använda dessa händer mer till att öka sin VPIP för att inte vara lättläst... Vad är era tankar om suited connectors under 98s... raise, call or fold? Citera
Ängeln17 Postad 7 November , 2007 Rapport Postad 7 November , 2007 Här har du en tråd i vilken vi hade en givande diskusion om just SC för ett tag sen. Iofs så lirade OP på en lägre nivå men tror inte det inverkade på "råden". http://pokerforum.nu/forum/texas-holdem/41543-suited-connectors-och-laga-pockets-sh-nl10.html Citera
Opteron Postad 7 November , 2007 Rapport Postad 7 November , 2007 Tjabbalo.. Spela 5-manna Cashgame på Svs 2,5-5kr Har upptäckt att jag går minus på mina suited connectors 98s-32s och undrar om ni andra går plus på några av dem och hur man isåfall gör... eller ska man använda dessa händer mer till att öka sin VPIP för att inte vara lättläst... Vad är era tankar om suited connectors under 98s... raise, call or fold? raise och trebet nån gång ibland Citera
Cyntax Postad 7 November , 2007 Rapport Postad 7 November , 2007 pröva lyckan i koreaSC = South Corea? Citera
heltok Postad 7 November , 2007 Rapport Postad 7 November , 2007 SC = South Corea? SC=StarCraft Citera
bogus Postad 8 November , 2007 Rapport Postad 8 November , 2007 Tjabbalo.. Spela 5-manna Cashgame på Svs 2,5-5kr Har upptäckt att jag går minus på mina suited connectors 98s-32s och undrar om ni andra går plus på några av dem och hur man isåfall gör... eller ska man använda dessa händer mer till att öka sin VPIP för att inte vara lättläst... Vad är era tankar om suited connectors under 98s... raise, call or fold? 98s är en an mina mest profitabla händer enligt PT. Raise first in, any position. Re-raise lösa spelare. bomba om du får nåt drag Citera
Recommended Posts