brolija Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 Okej, jag är inget geni. Hur räknar man ut ITM? Jag får olika heela tiden, och inget verkar rimmligt. Vad är formeln? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kollikock Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 antal turneringar ITM / antal spelade turneringar ta talet gånger 100 och sätt % efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 all-in -> pengar rullar in Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 Är det säkert att det är ITM du är ute efter? Antal placeringar i pengarna? Är det inte ROI, avkastning på satsat kapital du är ute efter? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brolija Postad 7 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 November , 2007 Nope, sitter och programmerar ihop ett enkelt litet program för SnG, och en simpel sak som ITM verkar aldrig stämma, men ska testa igen Oj, jag hade visst lämnat paranteserna ;D nu fungerar det ! Tack ändå =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zasabi Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 all-in -> pengar rullar in Funkar inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts