Gå till innehåll

EP är riggat?


Pepperpum

Recommended Posts

Testa att sluta spela på sajten som verkar riggad och börja spela på en som inte verkar riggad. Är inte det den enklaste lösningen på problemet, så säg? Hör av dig om du vill ha tips på klienter som troligtvis inte är riggade.

 

 

Eller gå all-in varje gång du inte är favorit, det verkar ju vara den vinnande spelstilen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För övrigt, OT ville inte ha det här till en riggdiskussionstråd (hänvisning till konspirationstråden, fortsätt där om ni vill snacka det. Tvinga oss inte låsa denna påg OT-snack.)

 

vad ska man diskutera i den här tråden då?

förresten kan man väl inte se muckade hålkort på everest så det är ju omöjligt att veta när man var favorit eller inte där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, det börjar bli allt mer misstänkt nu. Det senaste halvåret har jag varit i 1064 olika all-in situationer. Av dessa har 627 varit innan river. Jag har ofta känt att man blir utdragen på den här klienten och iaf i mina händer så verkar det stämma rätt bra. Av 627 all-in har jag varit favorit i 79% men av detta antal bara vunnit 32%, alltså ca 160 st. Mitt favoritskap har varit alltifrån knapp till riktigt stor....någon annan som har liknande statistik eller är jag bara sjukt otursförföljd?

 

ps. jag antar väl att jag måste skriva att jag inte seriöst tror att ep är riggat, annars blir jag väl bannad eller tråden borttagen ds.

 

Det låter intressant, men jag skulle gärna vilja se hela statistiken, och någon beräkning - med konfidensintervall eller andra metoder - av sannolikheten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hahahaha, var senaste inlägget ett skämt? om det va ett skämt va det sådär. om det inte va ett skämt så är det det roligaste jag läst på länge

 

Jasså har du inte märkt av deras läskiga riggar? varje gång det dimper ner en bonus i mailen och man börjar nöta den så kommer bonus-mot-riggen som tar tillbaks hela bonusen, MED RÄNTA! varje gång....jag skojar inte...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jasså har du inte märkt av deras läskiga riggar? varje gång det dimper ner en bonus i mailen och man börjar nöta den så kommer bonus-mot-riggen som tar tillbaks hela bonusen, MED RÄNTA! varje gång....jag skojar inte...

 

det är iofs sant. nu när du säger det. jag torskade AA mot 72off en gång. Vi hamnade all in preflop så floppade en 2a. sen kom det en två till PÅ RIVERN. måste ju vara riggat. fucking riverest.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...