Frenter Postad 6 November , 2007 Rapport Postad 6 November , 2007 Hej Har nyligen skaffat mobilt bredband som jag kopplar in när mitt vanliga nät känner för att dissconnecta. En fråga dock: Hur farligt är detta? Kan jag lättare bli hackad??? Citera
Joe_21 Postad 6 November , 2007 Rapport Postad 6 November , 2007 Nu är jag ingen nätverkstekniker men logiskt sätt borde väl mobilt bredband vara mycket svårare att "hacka" än en fast anslutning då du först och främst (iaf på Tre) sitter bakom en brandvägg, och för det andra får olika ipadresser varje gång du ansluter. Du behöver nog inte vara orolig. Citera
Frenter Postad 6 November , 2007 Författare Rapport Postad 6 November , 2007 Nu är jag ingen nätverkstekniker men logiskt sätt borde väl mobilt bredband vara mycket svårare att "hacka" än en fast anslutning då du först och främst (iaf på Tre) sitter bakom en brandvägg, och för det andra får olika ipadresser varje gång du ansluter. Du behöver nog inte vara orolig. mysigt att höra, trodde risken skulle vara större Citera
Recommended Posts