Laagen13 Postad 3 November , 2007 Rapport Postad 3 November , 2007 Finns säkert någon mer tråd med detta fast hittade ingen, men försöker hitta pokertracker, någon som har tips om vart man hittar det och kan ladda ner? Citera
manshora Postad 3 November , 2007 Rapport Postad 3 November , 2007 det slog dig aldrig att testa http://www.pokertracker.com ? Citera
Laagen13 Postad 3 November , 2007 Författare Rapport Postad 3 November , 2007 haha, men lol^^ tack Citera
Laagen13 Postad 4 November , 2007 Författare Rapport Postad 4 November , 2007 kommer inte igång för fattar inte hur jag ska få hand historyn att bli "kollad".. måste man vara medlem eller något? vore schysst med "guideledning" genom detta program om någon kan förklara grunderna lite lätt.. Citera
ripkuna Postad 4 November , 2007 Rapport Postad 4 November , 2007 Vilken site spelar du på? på dom flesta pokerklienter kan du välja om och var handhistoriken ska sparas, sedan väljer du att pokertracker ska söka efter nya händer i den mappen du valt i pokerklienten. kommer inte igång för fattar inte hur jag ska få hand historyn att bli "kollad".. måste man vara medlem eller något? vore schysst med "guideledning" genom detta program om någon kan förklara grunderna lite lätt.. Citera
Laagen13 Postad 4 November , 2007 Författare Rapport Postad 4 November , 2007 Vilken site spelar du på? på dom flesta pokerklienter kan du välja om och var handhistoriken ska sparas, sedan väljer du att pokertracker ska söka efter nya händer i den mappen du valt i pokerklienten. tack, fick det att funka med hand historyn, spelar på pokerstars..bara att nu fattar jag inte hur jag kollar statsen:P får upp att de hittar 2 bord history's, vilket jag har spelat, men sen da? Citera
Recommended Posts