affe2000 Postad 7 December , 2007 Rapport Share Postad 7 December , 2007 Läs hela tråden så förstår ni Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stormen_Per Postad 7 December , 2007 Rapport Share Postad 7 December , 2007 Har jag missat någonting här?Förklara gärna. Kolla 2:a inlägget i den här tråden: http://pokerforum.nu/forum/neteller/37882-pengarna-borta.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 24 Januari , 2008 Rapport Share Postad 24 Januari , 2008 Suttit och läst igenom tråden och är ganska förvånad att det bara är jag som reagerat över att han är blåst på 6k men hans printscreen är bara en transaktion på 5k, blåst på ett redan där,... hoppsan sa:-D och angående de så är de rätt mkt vita pixlar runt namnet "Robert Andersson" men det här är ju en rätt gammmal och uppredd sak, så just nu svamlar jag bara på sista biran, ha de bra, vi ses i dimman:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Weedobooty Postad 24 Januari , 2008 Rapport Share Postad 24 Januari , 2008 Suttit och läst igenom tråden och är ganska förvånad att det bara är jag som reagerat över att han är blåst på 6k men hans printscreen är bara en transaktion på 5k, blåst på ett redan där,... hoppsan sa:-D Han kanske avrundade uppåt. Jag är övertygad om att polisen sätter in rikskriminalens bästa utredare och insatsstyrkan för att jobba på att reda ut det här. Evert Bäckström lär befinna sig i Jokkmokk as we speak Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 Hmm, undrar om Robban i Jokkmokk börjar få ont om stålar; http://www.blocket.se/vi/14838072.htm?ca=8_s Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ANGRYKOREAMAN Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 Hmm, undrar om Robban i Jokkmokk börjar få ont om stålar; http://www.blocket.se/vi/14838072.htm?ca=8_s Stor chans. Skickas ej. Finns i Jokkmokk. LOL Konstigt att han inte vill skicka, är ju en chans att blåsa någon på förskottsbetalning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GOLDMEDAL Postad 30 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2008 Bump. Är det samma Robert man hittar i Budapest idag? http://www.poker.se/eptbudapest2008/6503/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 30 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2008 Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GOLDMEDAL Postad 30 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2008 Är han blåslagen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FriSoren Postad 30 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2008 Är han blåslagen? Fördmoligen nästlar han in sig hos så många det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JensNi Postad 30 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2008 Är de han på bilden? Första gången ja läste igenom tråden nu, kan säga att jag hatar han. Mest, oftast. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GOLDMEDAL Postad 30 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2008 Ja jag förmodar att det är han. Kände igen från en bild på http://www.lunarstorm.se. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Arnan Postad 30 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2008 japp det är han , Han blåste nyligen en Fransk kille när dom var på ngt EPT event. Hmm, Det var det förra precis innan budapest. Har lite info om det kmr upp med det senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 30 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2008 Varför svartlistas han inte? Borde inte alla känna till i pokereuropa att hålla sig borta från denan kille? Eller är han så pass svinigt övertygande? Bara jag ser bilden på honom vill jag nita honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kgl Postad 31 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2008 Varför svartlistas han inte? Borde inte alla känna till i pokereuropa att hålla sig borta från denan kille? Eller är han så pass svinigt övertygande? Bara jag ser bilden på honom vill jag nita honom. Jag gillar hans unibrow! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 31 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2008 japp det är han , Han blåste nyligen en Fransk kille när dom var på ngt EPT event. Hmm, Det var det förra precis innan budapest. Har lite info om det kmr upp med det senare. shoot! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts