SoderKrippa Postad 21 Mars , 2008 Rapport Share Postad 21 Mars , 2008 Jo visst, när han väl limpat. Men orka limpa med A8. Var också tvungen att ställa där tyckte jag, var ju som du ser väldigt short. Skulle jag spelat handen annorlunda? Är osäker.Riktigt surt att åka då det var 24k i potten och jag var rätt nära ITM. Men behövde ju ändå en dubbling. Betänk också i mitt resonemang att detta var den bästa handen jag haft på 1,5 timme. Jag hade oxå velat få in pengarna. Kanske en stop n go hade varit att föredra, men jag är ingen expert... Hur dåliga kort du haft innan spelar givetvis ingen roll /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 21 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 21 Mars , 2008 Stop n go kanske e att föredra ja. Vet inte. Var det dåligt spel av mig? och att tidigare kort inte spelar nån roll, jag klarar iaf inte INTE göra nåt av den handen, den liknade AA för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 23 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 23 Mars , 2008 Blä och usch, åker IGEN på finalbordsbubblan i beat team betsson. Tvingas ställas med A5 från cutoff o BB har självklart QQ. I detta läget drömmer man ju att få använda sina 30%, men den procentsatsen verkar aldrig stämma för mig... gg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 23 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 23 Mars , 2008 Lol drar igång 2 fullring sitngo. Båda startar typ samtidigt, får AA på båda borden i första handen! sick. I ena tripplat jag all in pre mot AK och KJ ( ? ) och andra vinner jag blindsen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 23 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 23 Mars , 2008 Bubblar självklart ena jäveln med AJ mot AQ blind vs blind... andra ser ut som det ALLTID gör när jag hamnar HU: Seat 3: haakon x ($6,890 in chips) Seat 4: Bootliners ($8,110 in chips) ANTES/BLINDS Bootliners posts blind ($300), haakon x posts blind ($600). PRE-FLOP Bootliners bets $7,500, haakon x calls $6,290 and is all-in. FLOP [board cards: ,, ] TURN [board cards: ,,, ] RIVER [board cards: ,,,, ] SHOWDOWN Bootliners shows [ , ] haakon x shows [ , ] Bootliners wins $910, haakon x wins $13,780. o sen Seat 3: haakon x ($13,780 in chips) Seat 4: Bootliners ($1,220 in chips) ANTES/BLINDS haakon x posts blind ($300), Bootliners posts blind ($600). PRE-FLOP haakon x bets $900, Bootliners calls $600. FLOP [board cards: ,, ] Bootliners bets $20 and is all-in, haakon x calls $20. TURN [board cards: ,,, ] RIVER [board cards: ,,,, ] SHOWDOWN Bootliners shows [ , ] haakon x shows [ , ] haakon x wins $2,440. SUMMARY Dealer: haakon x Pot: $2,440 haakon x, bets $1,220, collects $2,440, net $1,220 Bootliners, loses $1,220 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 23 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 23 Mars , 2008 Sånt här jävla FITThelvet eär ju JÄVLIGT kul att se på bubblan!! Dessa två händer, jag HATAR sånt här! Sista är ju bedrövlig iom att åker han så är jag ITM... Seat 3: jamppa72 ($3,865 in chips) Seat 6: Bootliners ($1,935 in chips) Seat 7: balija79 ($5,180 in chips) Seat 8: Sicdrag ($4,020 in chips) ANTES/BLINDS jamppa72 posts blind ($300), Bootliners posts blind ($600). PRE-FLOP balija79 calls $600, Sicdrag folds, jamppa72 bets $3,565 and is all-in, Bootliners folds, balija79 calls $3,265. FLOP [board cards: ,, ] TURN [board cards: ,,, ] RIVER [board cards: ,,,, ] SHOWDOWN jamppa72 shows [ , ] balija79 shows [ , ] jamppa72 wins $8,330. SUMMARY Dealer: Sicdrag Pot: $8,330 jamppa72, bets $3,865, collects $8,330, net $4,465 Bootliners, loses $600 balija79, loses $3,865 Sicdrag, loses $0 Seat 3: jamppa72 ($10,130 in chips) Seat 6: Bootliners ($1,035 in chips) Seat 7: balija79 ($1,315 in chips) Seat 8: Sicdrag ($2,520 in chips) ANTES/BLINDS Sicdrag posts blind ($400), jamppa72 posts blind ($800). PRE-FLOP Bootliners bets $1,035 and is all-in, balija79 bets $1,315 and is all-in, Sicdrag folds, jamppa72 bets $1,315. FLOP [board cards: ,, ] TURN [board cards: ,,, ] RIVER [board cards: ,,,, ] SHOWDOWN jamppa72 shows [ , ] Bootliners shows [ , ] balija79 shows [ , ] jamppa72 wins $800, balija79 wins $560, balija79 wins $3,505. SUMMARY Dealer: balija79 Pot: $4,865 jamppa72, loses $1,315 Bootliners, loses $1,035 balija79, bets $1,315, collects $4,065, net $2,750 Sicdrag, loses $400 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 24 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 24 Mars , 2008 men jävla tilt spelar rebuy brazilian 15k, har average efter paus. sen helt plötsligt blir blindsen snordyra o jag flyttas 3 gånger PRECIS efter att jag haft BB o sätts UTG. 3 gånger på raken, så typ 70% av min stack försvinner. till slut möter jag AA med min AK... jävla. Lol o i andra turren set mot floppad stege. När får jag ha flyt??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 24 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 24 Mars , 2008 Tilt på att det också var ganska precis innan ITM i rebuyen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 24 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 24 Mars , 2008 Fy helvete vilken jävla start på dagen. Drar igång 4 st sitngos. ITMar inte en enda, vart inne med pengarna i 70/30, 80/20-lägen i ALLA och utdragen ur ALLA. Så jävla bögigt verkligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 25 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 25 Mars , 2008 Sitngos går helt ok för tillfället. Blev dock riktigt arg, både på mitt spel o på motståndarens i den sista här. Vi spelar bubbla, 4 kvar. En storstack, jag och den andre relativt stora och en jätteliten. Det foldas till mig i SB, som har Ax. Den andre mellanstacken sitter i BB. Jag ställer, blindsen ligger på typ 200/400, han instasynar med A9 och han har typ 200 marker mer än mig och jag bubblar. Shortisen som sitter med typ 500 blir ITM... Borde han inte vika typ ALLT där? Lol nu åker jag precis ur en turnering med AhKs mot 35 på floppen 789h, river en äcklig svart 5a... Mitt MTT är nåt helt åt helvete för tiden, lyckas bubbla ITM, bubbla finalbord (när man väl når så långt) varenda gång. Och allt på nåt typ 80/20 eller BÄTTRE situation... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 25 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 25 Mars , 2008 Men hej så skulle jag aldrig skrivit. Bara för det bubblar jag 3 på raken. Sista var den sjuka när en shortie är nere på 100 för att återhämta sig upp till flera tusen o komma ITM. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 25 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 25 Mars , 2008 Haha vilket jävla skämt till slut. Missar ITM på sista 5 eller 6, riggen är fan total. som den har vart i typ ett halvår nu. Jag undrar om det någonsin får ett slut... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 25 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 25 Mars , 2008 Det är så äckligt kallt nu, VARENDA gång när jag ska sno blinds i blind mot blind så har BB monster. AKs, KK, AA, QQ sista 4 gångerna! Helt otroligt, helt sinnessjukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 25 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 25 Mars , 2008 Jaaa semibubblade precis en MTTqualifier, 11 platser betalda, åker på 16e mot en steal från BB som drar ut. Nu skiter vi i detta o besiktar bil istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 25 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 25 Mars , 2008 Gnäll gnäll gnäll, är det enda som skrivs här. Så SJUKT trött på att vart runbaad i typ 3 månader nu. Lyckas precis bubbla en 30$ 10manna sitngo mot denna jäkla fisk som dessutom går och vinner skiten! GG WP -30%ROI-sopa-jävel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 25 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 25 Mars , 2008 Spelade en till innan de e dags att åka tillbaka till Halmstad (gör praktik där nu). Kommer ITM som chip2a när blindsen e svinhöga. Loosar direkt 2 70/30-lägen första två händerna och åker 3a. Jag är så OTROLIGT JÄVLA URKASS på att flippa, eller bara få in pengarna mot random händer. loosar ALLTID då. ALLTID. Det är så SJUUUKT tungt och tröttsamt att spela då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 25 Mars , 2008 Rapport Share Postad 25 Mars , 2008 Tråkig graf. Kämpa ur nedförsbacken nu. EDIT: Bra graf.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 25 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 25 Mars , 2008 Haha, alltså grafen är inte min, min är faktiskt trevligare. Grafen är fisken som bad beatade mig 2 ggr och sista gången på bubblan. Sen gick han och vann sitngon-en också. Men samtidigt, har man en sån graf så borde väl variansen faktiskt ge han en vinst nån gång, tråkigt att de ska va mot mig bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 26 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 Mars , 2008 Spelade en turbo-MTT nu med typ 400 med. 2dollars... Totalt meningslöst, men var ENDA turneringen som gick just då på ongame mitt i natten. Iaf, fick se A8 dra ut AA på floppen 933, runner runner 8 8... Inte mot mig dock. Hur som, sitter på sjukt instabil lina och blev disconnectad HELA tiden är de va typ 30 pers kvar. SJUKT irriterande, speciellt eftersom de va shorthanded, var nere på 8k i marker, men linan var någorlunda på min sida lite då o då, i af så jag hann trycka på allinknappen. Jo just det, gick o vann skiten. 183 dollar eller nåt sånt, så sjuuukt att man ska ha medrigg i en jävla 2dollars, när jag iaf brukar lira 5-50-dollarsturneringar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
prookelito Postad 26 Mars , 2008 Rapport Share Postad 26 Mars , 2008 Du vinner iaf något, jag har 35 turrar OTM, slå det du! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 26 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 Mars , 2008 35 OOTM, ouch.. Bara kämpa på! Tycker jag iaf NÅGORLUNDA "ofta" når pengarna, men problemet är att jag alltid loosar den där stora potten när jag oftast har 80/20-läge (brukar försöka se till att få in pengarna bra om jag inte e totalt kortdöd) som ofta handlar om chiplead eller finalbord. Så har det vart så sjuuukt ofta på sista tiden. Jaja, kanske ska börja få in pengarna i 20/80-lägen istället o börja vinna de eller nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 26 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 Mars , 2008 Börjar dagen som jag alltid gör, första sitngoen utdragen på sättet som jag är sjukt duktig på TT vs 9T... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zenmuron Postad 26 Mars , 2008 Rapport Share Postad 26 Mars , 2008 Hur många har du spelat nu då (sammanlgt sen tråden startade) och hur ligger det till med ditt ROI? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 26 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 Mars , 2008 Har nog spelat ungefär 1000 sitngos sen jag började skriva här. Min ROI på 5dollars är ca 22% och på 10dollars ca 30%. Men jag spelar numera mestadels cashgame. Just nu lirar jag en 5dollars MTT, ca 400 med. Ligger just nu 1 av 27 kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 26 Mars , 2008 Rapport Share Postad 26 Mars , 2008 Har nog spelat ungefär 1000 sitngos sen jag började skriva här. Min ROI på 5dollars är ca 22% och på 10dollars ca 30%. Men jag spelar numera mestadels cashgame. Just nu lirar jag en 5dollars MTT, ca 400 med. Ligger just nu 1 av 27 kvar. Jobba hem vinsten i turren. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts