Bootliner Postad 1 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Juni , 2008 Säger det igen; får nog lägga ner MTTs. CG går bra, men det är för att där kan man spela POKER o det kan jag. men att flippa KAN jag bara inte, blir så ÄCKLIGT våldtagen GÅNG på GÅNG på GÅNG på GÅNG: nu halvvägs in i en MTT o blir all in med AQ mot A8 som han synar en rereraise med all in (han hade lite mer än mig, o behövde VERKLIGEN inte syna med tanke på potodds. AQ mot A8, floppen 88x känns bekant?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 1 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Juni , 2008 O VARFÖR SKULLE JAG SÄGA ATT MAN KAN STYRA CGSPEL MER??? 3 JÄVLA bord samtidigt!! 2set och en triss, samtidigt. mumma tänker man. Förlorar ena mot färg som drar ut mot potbets, trots parad bräda (där jag hade triss) Förlorar andra mot runner runner stege när jag har 77 på 7T2-brädan o en idiot synar med JT hela vägen. Förlorar TREDJE mot rivrat högre set. SETUPS???? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 1 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Juni , 2008 Jag vägrar tro att det är sant... VIP 10k monthly: Först förlorar jag min stack på AK mot KJ och sen denna... IGEN, när jag såg floppen så VISSTE jag att en dam skulle komma. ingen fattar hur jävla illa det går... Seat 1: the koan ($2,720 in chips) Seat 2: Scripett ($11,423 in chips) Seat 3: Bootliners ($1,455 in chips) Seat 4: Turboexet ($6,257 in chips) Seat 5: jzmagn ($4,546 in chips) Seat 6: kometen x ($8,060 in chips) Seat 7: Dr Kevorka ($6,233 in chips) Seat 8: tjatteXX ($4,126 in chips) Seat 10: Le_Marzio ($5,150 in chips) ANTES/BLINDS jzmagn posts blind ($100), kometen x posts blind ($200). PRE-FLOP Dr Kevorka folds, tjatteXX folds, Le_Marzio bets $500, the koan folds, Scripett folds, Bootliners bets $1,455 and is all-in, Turboexet folds, jzmagn folds, kometen x folds, Le_Marzio calls $955. FLOP [board cards: ,, ] TURN [board cards: ,,, ] RIVER [board cards: ,,,, ] SHOWDOWN Bootliners shows [ , ] Le_Marzio shows [ , ] Le_Marzio wins $3,210. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 3 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Juni , 2008 för midway chiplead: Seat 1: gabi78 x ($4,970 in chips) Seat 2: capanero ($1,510 in chips) Seat 3: homann6 ($5,500 in chips) Seat 4: Dosenfisch ($2,000 in chips) Seat 5: jannehurme ($3,858 in chips) Seat 6: 37MP ($1,555 in chips) Seat 7: nomel27 ($3,065 in chips) Seat 8: Bootliners ($4,115 in chips) Seat 9: brettbenz ($6,476 in chips) Seat 10: kioknum15 ($4,255 in chips) ANTES/BLINDS capanero posts blind ($50), homann6 posts blind ($100). PRE-FLOP Dosenfisch bets $200, jannehurme folds, 37MP folds, nomel27 folds, Bootliners bets $750, brettbenz calls $750, kioknum15 folds, gabi78 x folds, capanero bets $1,460 and is all-in, homann6 folds, Dosenfisch bets $1,800 and is all-in, Bootliners bets $3,365 and is all-in, brettbenz folds. FLOP [board cards: ,, ] TURN [board cards: ,,, ] RIVER [board cards: ,,,, ] SHOWDOWN Bootliners shows [ , ] capanero shows [ , ] Dosenfisch shows [ , ] Bootliners wins $2,115, Dosenfisch wins $980, capanero wins $5,380. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 3 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Juni , 2008 Fortfarande kvar, spelar finalbordsbubbla, ligger dock 12/13.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 3 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Juni , 2008 Blir all in med A5 mot steal från cutoff på floppen A34. Visar sig han har A8. Turn är ett så bra kort jag kan hoppas på, 4. SKA ju bara få split eller vinst här, men SJÄLVKLART är river en 6a. så vidrigt. ute 3 platser från FT. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 3 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Juni , 2008 sjuukt standard Seat 2: as portel ($815 in chips) Seat 3: nomanxxx ($2,595 in chips) Seat 4: kidnice06JY ($1,140 in chips) Seat 5: s_nilsson ($1,890 in chips) Seat 6: KisyaPisya ($2,330 in chips) Seat 7: Tongke ($2,790 in chips) Seat 10: Bootliners ($3,440 in chips) ANTES/BLINDS Tongke posts blind ($100), Bootliners posts blind ($200). PRE-FLOP as portel folds, nomanxxx folds, kidnice06JY bets $1,140 and is all-in, s_nilsson folds, KisyaPisya folds, Tongke folds, Bootliners calls $940. FLOP [board cards: ,, ] TURN [board cards: ,,, ] RIVER [board cards: ,,,, ] SHOWDOWN kidnice06JY shows [ , ] Bootliners shows [ , ] kidnice06JY wins $2,380. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 3 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Juni , 2008 O där åker jag på tredje nivån i en sitngo, något jag inte ska göra, men en jävla idiot synar sig all in med ess färgdrag på enfärgad flopp mot min nöthand, självklart drar han ut, utan att ens vara minsta committad på floppen då det var limpat. det är verkligen fruktansvärt nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 3 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Juni , 2008 Jaaaaa QQ vs KK i blind vs blind på bubbla, JÄÄÄTEROLIGT betsson! humor!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 3 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Juni , 2008 Poker e nåt av det sjukaste som finns, lyssna på detta: Sitter o spelar en riktig idiot rebuy-turre, har nog vart inne för typ 20 inköp nu o har i pausen en stack som inte ens e värd 2 inköp... Har torskat så VIDRIGA grejer. Aldrig ens vart uppe på en stack över 2,5 inköp. Ett tag gick jag amok o va inne med varje hand, INGET hjälper. Även om jag har 50/ 50 80/20 70/30 20/80 30/70 så vinner jag inte. Aldrig. en rebuy o en addon ger mig nu i pausen en stack på inte ens 3 inköp. Samtidigt ser jag sista 2 borden i en annan stor rebuy me typ 1600 pers. EN kille e nere på 641 (!!!) marker, med blinds på 20.000/40.000 med typ 15-30 pers kvar, o lyckas fanimej dubbla GÅNG på GÅNG på GÅNG på GÅNG o e nu chippie på finalbordet med 3 spelare kvar me en stack på 3,7 miljoner! alltså innan han ens kunde betala en blind gick de ju typ 34892734978 händer. från 641 till 3,7 mille o chippie! så jäääkla sjukt! o här sitter jag o ber om att bara få vinna NÅGRA av mina 80/20-lägen. som jag pekat ut tidigare, MTTs när man har så få BBs suger verkligen hårt för mig. jag är nog sämst på hela forumet att flippa det sista halvåret, o fan vet hur mkt av mina vinster i CG som gått åt att betala bad beats i MTTs. mår fan dåligt över att tänka på de. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 4 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Juni , 2008 det här är så klassiskt. jag movar in, BB hittar ALLTID en hand. för EN gångs (verkligen EN JÄVLA GÅNG) skull ser det ut som att jag ska vinna den, men jag VEEEEEEEEEEEEET ändå att jag är körd. jag VEET att det inte finns en chans att jag vinner den. Seat 1: Bootliners ($2,460 in chips) Seat 2: Harasoot ($2,990 in chips) Seat 6: xnevarix ($2,275 in chips) Seat 7: Pexithebeast ($5,290 in chips) Seat 8: lenarth1985 ($1,985 in chips) ANTES/BLINDS Bootliners posts blind ($150), Harasoot posts blind ($300). PRE-FLOP xnevarix folds, Pexithebeast folds, lenarth1985 folds, Bootliners bets $2,310 and is all-in, Harasoot calls $2,160. FLOP [board cards: ,, ] TURN [board cards: ,,, ] RIVER [board cards: ,,,, ] SHOWDOWN Bootliners shows [ , ] Harasoot shows [ , ] Harasoot wins $4,920. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 4 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Juni , 2008 Jag runbad. Så här ser sharkscope ut på mig nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 4 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Juni , 2008 Varför FÅR jag inte vinna en enda hand??? Första hand i en 30manna sitngo, blir all in med set i tvåor mot toppar, o han drar runner runner färg. varför får jag inte vinna en hand..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 4 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Juni , 2008 30manna sitngo. har kännt att jag spelat SJUKT bra, o e på FT med 8 spelare kvar, 5 ITM. har 55 på knappen, höjer. BB går allin, jag täcker honom. alltid stora blinds på ongame ju, så tar synen. han har ett ruttet ess, o rivrar TT99, så mina 55 inte funkar. SÅÅÅ jävla trött att när man får in pengarna som t o m bra favorit o ha har typ ess och 9a att träffa river så MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅSTE det komma det! MÅSTE. handen efter allin med KJ mot A5, flopp ger mig kung. river självklart A. Tror ingen fattar hur stor bitterhet jag känner alltså. Vet helt seriöst inte vad jag ska göra. är så VIDRIGT rövknullad av alla jävla IDIOTER som gör moves med skit o drar ut VARJE GÅNG. kommer ingenstans. ska efter tenta-p byta från betsson iaf. borde egentligen byta ifrån ongame, men gillar deras klient när man 10tablar CG. däremot borde jag väl kanskse ha rulle på nån annan sida för att spela turneringar, då fan alla betssons turrar går upp alldeles för fort i blinds, ger inte utrymme till nåt spel, vill man spela en hand så är det liksom inte värt att investera marker för att sen folda flopp. Nån som kan rekommendera en bra sida för MTTs (o kanske sitngos också, men de funkar väl iofs på ongame förutom assrapingen då). E de stars som gäller? Spelar inte särskilt dyra MTTs, upp till 50dollar, men gärna lägre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 7 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 7 Juni , 2008 Spelade precis en MTT, typ 400 spelare med, vann den för en gångs skull. Måste va att betsson insett att jag faktiskt seriöst ska byta från de om 2 veckor, och inte startade motriggsmaskinen mot mig. Faktiskt hade jag inte särskilt mycket medrigg, men klart hade väl tur i nån pot, som att vinna trevägsallin med JJ mot TT och AQ. Annars visade jag nästan inte upp några händer förutom när jag slog ut shortstackar, utan tyckte jag spelade riktigt bra och aggresivt. När jag blev HU hade jag typ ett 6 till 1 övertag i marker, och hade höjt VARJE gång från knappen under ett tag (FI var riktigt riktigt dålig). Til slut hitta jag AA o han syna, floppen 4KJ, han betar ut jag reraisar, han synar. Turn 4 och pengarna åker in, klart han har 42. Lyckas ändå ta tillbaka och gå och vinna den, skönt! Surt bara att kvällen blev mycket senare än vad jag räknat med, hade ju trott jag skulle ut innan ITM med AA mot AQ som vanligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
prookelito Postad 7 Juni , 2008 Rapport Share Postad 7 Juni , 2008 Sjukt. Kände på mig att det inte var en whine inlägg! Hur mycket gav 1a platsen? Buyin? btw, grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 8 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 Men fy vad ledsen jag blir på mig själv Spelar brazil rebuy, typ 15k i potten. Har en ganska fin stack i pausen, o känner att nu har jag möjlighet att komma nånstans i denna turnering. Problemet med denna är att blindsen går upp efter 6 min, så det går rätt fort. Vaknar till nu av en slump o ser att jag är all in för mina sista marker. Har lyckats somna i pausen o vaknar en halvtimme senare när jag blivit bortblindad, några få platser innan ITM. Fan vad surt det känns. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 8 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 Sjukt. Kände på mig att det inte var en whine inlägg! Hur mycket gav 1a platsen? Buyin? btw, grattis! Det gav inga stora pengar tyvärr, då det var en 5-dollars... Tror de va runt 600. Tack hur som! Alltid kul att vinna MTT även om de e för några hundra dollar eller några tusen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 8 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 sjukt standard när man prsecis kommer ITM: Seat 4: Bootliners ($2,700 in chips) Seat 7: madmatt64 ($8,760 in chips) Seat 10: Erazor46 ($3,540 in chips) ANTES/BLINDS Erazor46 posts blind ($200), Bootliners posts blind ($400). PRE-FLOP madmatt64 folds, Erazor46 bets $800, Bootliners calls $600. FLOP [board cards: ,, ] Erazor46 bets $2,540 and is all-in, Bootliners calls $1,700 and is all-in. TURN [board cards: ,,, ] RIVER [board cards: ,,,, ] SHOWDOWN Erazor46 shows [ , ] Bootliners shows [ , ] Erazor46 wins $840, Erazor46 wins $5,400. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 8 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 Åker på 30e plats i en 550manna MTT med A9 mot KT. Så klassskt att jag synar ner hans all in i min BB som inte får stå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 9 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 Juni , 2008 semifinalbordsbubblar MTT med först TT mot 44 som träffar set o sen 44 mot 77. 10 ITM på 160 deltagare suger ju också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 9 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 Juni , 2008 så EXTREMT våldtagen på sitngos jag vart nu. VARENDA gång jag hade en hand hade nån annan AA, o jag drog inte ut en enda gång. Tror fasen jag mötte AA 5 av 7 gånger när jag hade händer. Vidriga jävla betsson-äckel-skit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 10 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 10 Juni , 2008 amen fy HELVETE vad jag lackar! spelar MTT, första nivån. Blir all in med KK på floppen 489, mot 64 UTAN nåt färgdrag. SJÄLVKLART 4a på river. så jävla vidrigt. 2 händer efter går jag all in med AK får syn av samma snubbe med K5, SJÄLVKLART 5 på flopp. FY HELVETE! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 12 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 Juni , 2008 Kul att va all in med 66 mot AA, AJ och KJ o ploppen ger 6a utan färgdrag, för att få se det sista esset i leken dimpa ner på river. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 15 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 Juni , 2008 Seat 7: Bootliners ($6,320 in chips) Seat 9: gusvoyage ($8,680 in chips) ANTES/BLINDS gusvoyage posts blind ($400), Bootliners posts blind ($800). PRE-FLOP gusvoyage bets $8,280 and is all-in, Bootliners calls $5,520 and is all-in. FLOP [board cards: ,, ] TURN [board cards: ,,, ] RIVER [board cards: ,,,, ] SHOWDOWN gusvoyage shows [ , ] Bootliners shows [ , ] gusvoyage wins $2,360, gusvoyage wins $12,640. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts