Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tjena!

Alex här, ska försöka bygga BR från noll hade jag tänkt.

Kommer att lira gratis sng på simbapoker o everest poker o lite frirullar på andra siter när jag känner för det.

Har spelat innan på svs, martinspoker, unibet, pokerpanthers, och simbapoker innan med blandade resultat. Spelat för höga insatser i förhållande till min BR men kommer nu göra ett seriöst försök att spela. Ska se om jag kan bygga BR genom att starta från noll.

Anledingen att jag startat denna dagbok är för att hålla koll på mitt spel o få lite feedback på mitt spel kommer att posta HH om det är nåt intressant.

Hoppas att någon vill följa denna i alla fall.

Nickar:

SimbaPoker: AlexItaliano

Everest: AlexItaliano

Mål

- 20$ på ett av kontona senast 14/11-07

BR:

Simba: 0$

Everest: 0$

Postad

Har spelat 1 på gratis sng på simba och 2 på everest slutade på 2:a plats på simba o 3:a o 1:a blev jag på everest. Det är egentligen lätt o komma ITM i dom bara man spelar rätt utan o ta chanser.

Spelade även en frirulle på pacific poker 1340 med 100 första fick en plats i micro satelliten till 80.000 gtd. Blev en 80:e plats där :)

BR:

Simba: 0.11$

Everest: 0.07$

Postad

Spelade lite mer i natt gick väll sådär spelade okoncentrerat o gjorde lite dumma syner men är trött som fan.

Mina 4:a på simba slutade med 5:a, 3:a, 1:a o 2:a.

Mina 3 på evererst blev 8:a, 4:a o 1:a.

Ska spela mer imorgon kväll/natt vi hörs då!:-D

BR:

Simba: 0,41$

Everest: 0,12$

Postad

Trodde jag skulle sova lite längre än vad jag gjorde. Men så blev det inte så satte mig och spela nu igen. Dagens resultat: 3 st på everest 5:a, 1:a och 1:a. Sen 2 st på simba blev 5:a och 5:a. Får inga kort alls på simba när man väl får KK så har den andra AA inget flyt alls. Går lite bättre på everest känns som jag har mest flyt där just nu.

Kommer att spela lite fler gratis sng under kvällen kanske kommer testa lite billigare sng får se hur det känns. Kommer även att spela Daily 500€ frirullen på martinspoker och The Nordic Freeroll på stars. Återkommer med mer resultat senare ikväll.

BR

Everest: 0,22$

Postad

BR

:mrgreen: Det är fan riktigt kul och läsa det där :mrgreen:

Kommer hålla ögonen på denna dagbok, och hoppas att det i framtiden står nåt i stil med:

BR

Simba: 4100$

Everest: 2200$

Postad
:mrgreen: Det är fan riktigt kul och läsa det där :mrgreen:

Kommer hålla ögonen på denna dagbok, och hoppas att det i framtiden står nåt i stil med:

BR

Simba: 4100$

Everest: 2200$

Trevligt att du tycker det är kul att läsa det inspirerar mig att fortsätta ännu mer. Jo klart hoppas jag också det ska stå så får kämpa vidare :-)

Postad

Nu sätter jag mig ner för kvällens spel blir som vanligt gratis sng på simbapoker o everest. Kommer även att spela Daily 500€ freeroll på martinspoker samt 3 frirullar på simbapoker får se hur det går återkommer under kvällen.

BR

Postad

Spelade 3 frirullar på simba utan vidare framgång tyvärr. Martinspokerfrirullen blev det en plats kring 100 av 1700 så får väll va nöjd men inga pengar dessvärre.

Gratis sng på everest ikväll slutade med raden 8:a, 2:a, 4:a,

På simba blev det 6:e, 6:e, 4:e,

BR

Simba: 0,41

Everest: 0,25

Postad

Kände för att spela 5 cents sng på everest slutade på plats 10 hamnade all in preflop med ATs mot K5 allt lugnt fram till rivern givetvis.Kände mig tvungen och spela en till 5 centare slutade på 10e plats i den fick TT första handen höjer till 50 en ställde tänkte det är 5 cent sng en tomte som ställer första handen tar syn han visar K3 off K på river givetvis. Känner mig tiltad nu måste spela en till slutade på 3:e plats i den. Äntligen lite framgång TACK!!

Gratis sng inatt slutade på:

Everest 10:a

Simba 4:a, 6:a

Som ni ser går det tugnt på simba just nu längesen jag kom ITM i deras gratis sng har inget flyt mot dessa jobbiga brassar.

Ska spela mer senare ska bara käka återkommer med dem resultaten senare inatt.

BR

Simba: 0,41

Everest: 0,18

Postad

Spelar 5 cents sng på everest trött på limit så testade detta, går inte så jätte bra spelat 3 st o kommit på följande placeringar 10:e, 5:e, 7:e. Då har man spelat bort hela "rullen" i stort sett på 5 cents sit n go back to gratis sit n go igen :(.

Mina gratis sng har slutat med:

Simba: 2:a, 3:a

Everest: Inga spelade

Äntligen lite flyt på simba första gången på länge ITM

Ingen kul dag idag alltså har inget flyt alls sitter med 22 flopp AA2 höjer han ställer o han visar AA :(.

Har även satt upp ett mål nu när jag känner hur det går:

- 20$ på ett av kontona innan den 14/11

BR

Simba: 0,52$

Everest: 0,03$

Postad

Testade två 10centare på simbapoker placeringar 6:a o 3:a Alltså inga pengar där tyvärr :/.

Har spelat klart för inatt vi hörs senare ikväll/natt.

Resultat gratis sng:

Simba: 4:a, 2:a, 2:a, 2,a,2:a

Everest: 7:a, 9:a

Hittade verkligen flytet på simba tillslut blev en lyckad kväll trots allt:)

Hur göra här för att få ut maximalt?

***** Hand History for Game 000000003022927 *****

10 cents Texas Holdem NL SH 000030 Texas Hold'em NL 0.1 Nivå: 15/30

Seat 3 is the button

Total number of players: 6

Seat 3: Nego (5370.00)

Seat 5: PC MM (3380.00)

Seat 8: AlexItaliano (3250.00)

PC MM posts small blind (15.00)

AlexItaliano posts big blind (30.00)

** Dealing down cards **

Dealt to AlexItaliano [ Ad As ]

Nego folds.

PC MM calls (15.00)

AlexItaliano checks.

** Dealing flop ** [ 2h 8d Ah ]

PC MM bets (30.00)

AlexItaliano calls (30.00)

** Dealing turn ** [ Tc ]

PC MM bets (30.00)

AlexItaliano calls (30.00)

** Dealing river ** [ 8c ]

PC MM bets (105.00)

AlexItaliano is All-in (3160.00)

PC MM folds.

Uncalled bet (3055.00) returned to AlexItaliano

AlexItaliano wins 390.00 from main pot with full house, aces full of eights

BR

Simba: 0,63$

Everest: 0,03$

Postad

Tjena!

Spelade lite gratis sng till med resultaten

Everest: 7:a 3:a 5:a

Simba: 4:a 4:a 3:a

Testade även smspoker turnering på simba kostar 20kr i ett sms så får man en kod den har 50$ i garanterad prispott blev en förstaplats där o 32,50$ in på kontot :-D :-D

Kommer att testa 50$ guarenteed på simba ikväll 2 dollar inköp.

BR

Simba: 33,13$

Everest: 0,05$

Postad
Tjena!

Spelade lite gratis sng till med resultaten

Everest: 7:a 3:a 5:a

Simba: 4:a 4:a 3:a

Testade även smspoker turnering på simba kostar 20kr i ett sms så får man en kod den har 50$ i garanterad prispott blev en förstaplats där o 32,50$ in på kontot :-D :-D

Kommer att testa 50$ guarenteed på simba ikväll 2 dollar inköp.

BR

Simba: 33,13$

Everest: 0,05$

congrats riktigt snyggt jobbat :)