DL Postad 29 Oktober , 2007 Rapport Postad 29 Oktober , 2007 Hur löser man denna situation lättast och gärna utan avgifter? Jag är stejkad av en kille..och tanken är att göra uttag ungefär 1 ggr varje månad på min vinst. Beloppen i fråga lär vara allt från 10-50k sek.. Med neteller tar de ut 1.9% antar jag ? på party ska jag lira en massa för att sen få ut ? Hört b2b skin till skin ska vara okey men hur ser dem på detta? Ser ju ut som en sorts pengatvätt ? Antag killen i fråga sätter in en summa från sitt vanliga konto till mitt konto 1 ggr i månaden på dessa belopp.. ser inte detta åxå väldigt skumt ut ? Hur ska jag kunna visa skatteverket t.ex vid en granskning att det är jag som kört detta? sure jag har händer i pokertracker och siten är inte skattepliktig i sig men på sätt o vis antar jag att jag bryter mot sitens regler genom att köra på hans konto ? Är helt lost.. om ngn kan ge vägledning om detta så tackar jag på förhand! hoppas förresten de är under rätt tråd.. flytta annars. Citera
Recommended Posts