MaybePirog Postad 14 November , 2007 Författare Rapport Postad 14 November , 2007 Jaha.... 13/11 -856$ Notera att det är dollar och inte euro. Utdragningar och utdragningar. Ni vet när man har en upswing och man lirar riktigt bra och de gångerna man gör en liten missread så blir man "rättvist" räddad av rivern? Det känns som att alla andra har en upswing och jag blir offret för det här. "Äsch jag chansar och synar hans push med 3 6 s, har säkert två levande. Ops han hade visst Q Q. Färgen, den förtjänade jag. En lite missread då och då är mänskligt." RedKings för mig är floppade färger och ess på river. Återkommer imorgon. Citera
MaybePirog Postad 15 November , 2007 Författare Rapport Postad 15 November , 2007 Sådärja. 14/11 +634$ Skönt att ta tillbaka en del av gårdagen. Med det jag klarat på den pågående bonusen så ligger jag lite plus. Skönt att se att RedKings är schyssta nog att ge mig medrigg idag. Nej nu får det vara färdigspelat för idag, sayonara. Citera
Frenter Postad 15 November , 2007 Rapport Postad 15 November , 2007 Sådärja. 14/11 +634$ Skönt att ta tillbaka en del av gårdagen. Med det jag klarat på den pågående bonusen så ligger jag lite plus. Skönt att se att RedKings är schyssta nog att ge mig medrigg idag. Nej nu får det vara färdigspelat för idag, sayonara. kul att höra, fin vändning8-) Citera
MaybePirog Postad 15 November , 2007 Författare Rapport Postad 15 November , 2007 15/11 +196$ Skööönt. I princip allt jag torskade 13e har jag tagit tillbaka. Är jävligt nöjd med Ongame-klienten. Det var faktiskt den jag började spela onlinepoker med. Fast detta var med playmoney när jag var 17 år. Imorgon ska jag försöka cleara det sista av min 500$ bonus. Behöver spela ungefär 50 st 54$ sngs för det. Det blir mycket alltså men vi får se om det går. Godnatt. Citera
m1978 Postad 16 November , 2007 Rapport Postad 16 November , 2007 Ska bli kul att spela Poker SM, spelade aldrig svenska spels. Kan man få tre hjärtan av Klyka som alla andra får? Lycka till i sm.. spelade förra året riktigt skön struktur å deepstack Citera
MaybePirog Postad 16 November , 2007 Författare Rapport Postad 16 November , 2007 Lycka till i sm.. spelade förra året riktigt skön struktur å deepstack Tack så mycket. Jag spelade en 3$ satellit till SM förra året och blev bubblad. Hemska minnen. Citera
Klyka Postad 16 November , 2007 Rapport Postad 16 November , 2007 Ska bli kul att spela Poker SM, spelade aldrig svenska spels. Kan man få tre hjärtan av Klyka som alla andra får? :heart: Citera
MaybePirog Postad 16 November , 2007 Författare Rapport Postad 16 November , 2007 :heart: Finally Citera
MaybePirog Postad 16 November , 2007 Författare Rapport Postad 16 November , 2007 16/11 -130$ Blev inte alls mycket spel idag. Hade tänkt börja lira kl 14 efter att jag käkat lunch med tre polare men så kom jag hem och råkade slumra till i 2½h. Rackarns. Tråkigt med ett minus men det var ju inga större summor. Imorgon, förutsatt att jag inte är backfull så ska jag lira ganska mycket och cleara bonusen. Bara 35 sngs kvar. En hysteriskt rolig video: Klicka här Dags att röra sig mot krogen. Trevlig kväll! Citera
MaybePirog Postad 18 November , 2007 Författare Rapport Postad 18 November , 2007 17/11 +461$ Ååååh plus Borde snart droppa in en bonus på 500$ också så det går rätt så bra nu! Blir nog en hel del spel imorgon. Ingen stor dyr turneringen på kvällen iaf. Sparar mig till nästa söndag då det blir SM och någon annan rolig turnering. Citera
MaybePirog Postad 20 November , 2007 Författare Rapport Postad 20 November , 2007 18/11 -592$ 19/11 +458$ Blir plus med bonusar. Snart så får jag ut en ny 500$ bonus. Kommer inte lira någonting imorgon eftersom jag ska vända på dygnet nu och vara vaken hela natten. Pallar inte somna vid 5-6 på morgonen. Missar hela förmiddagen, den bästa tiden på dagen. Har en massa jobbiga och tråkiga timmar framför mig. Citera
MaybePirog Postad 22 November , 2007 Författare Rapport Postad 22 November , 2007 Gick ju jävligt bra att fixa dygnsrytmen. Höll mig vaken hela natten och somnade kl 19 på tisdagen. Vaknade kl 14 på onsdagen så dygnsrytmen har inte ändrats. Skit också... ska jag någonsin få normal dygnsrytm? 21/11 -330$ Har sammanlagt fått ut 1000$ i bonus från RedKings så jag ligger ungefär 800$ plus på sidan. Minus i spel alltså. Men har inte haft flytet med mig. Drar med laptopen till en polare ikväll och grindar med honom så blir mycket spel idag. Citera
Recommended Posts