Gå till innehåll

Sierskor och spåtanter


DODARN1491911304

Recommended Posts

Efter ett mycket fascinerande experiment som några vänner och jag gjorde häromveckan (jag berättar allt i nästa dagbok) har jag fått ett plötsligt sug efter att gå till en sierska eller spåtant och se vad de har att säga om mitt liv och framtiden. Har googlat rundor och letat efter stationära sådana men inte hittat någon. Är det någon som vet om det finns nån siare eller spåtant i Lund, Helsingborg eller Malmö och i så fall var man hittar dem, kontaktinfo, eller liknande?

 

Nu tror ni säker att jag är språngande galen. Men ni förstår varför i nästa nummer. För övrigt älskar jag att prova nya, roliga saker, så jag ser det som en chans att bilda mig en egen uppfattning om något hycklarestämplat.

 

/DÖDARN

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol, tänkte jag skulle blogga om just det nån dag... om alla idioter som går till dessa utstötta individer och tror sig få reda på en massa saker om sig själv och andra.

 

Vet inte vad det kan vara för trångsynta muppar, men kan det vara de som egentligen lika gärna skulle kunna tro på gud, men inte fått den uppfostran (läs: de som inte har förmågan att tänka själva) Och som substitut till nån gud, väljer att tro på nåt random-psyko som hittar på lite allt möjligt om din framtid.

 

vad vet jag, lite OT sådär. men för o svara på frågan: Nej, har inte en susning. De brukar väl sitta på lite olika calllines o debitera 79kr/minuten för att svara... :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hallå

 

Det ligger en "andlig" butik vid norra hamn nära dunkerskulturhus http://www.6e-sinnet.se/

 

De har tarot kanske de kan tipsa dig om någon seriös spågumma om det finns i den branschen.

De flesta i den branschen läser med cold reading = tells, så odla en veckas skägg stub och sätt på dig riktigt slappa kläder så kanske du får en rolig sieans

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...