Okok Postad 27 Oktober , 2007 Rapport Postad 27 Oktober , 2007 Premiär häromdagen. Vad tycker folk? Bra eller anus? Själv har jag lirat rätt mycket de senaste dagarna och har även börjat känna på nätverksfunktionen. Strulade riktigt mycket på premiärdagen men verkar fungera bättre och bättre. Går förvånansvärt smidigt allting - 1 minut att starta en match mot en tysk/spanjor eller vad som helst från det att man startar spelet. Börjar även gilla spelet i övrigt mer och mer. Tyckte det var för likt FIFA-spelen från början men när man blir bättre så känner man igen spelet. Kan bara vara PES! Citera
devalanteriel Postad 27 Oktober , 2007 Rapport Postad 27 Oktober , 2007 Ser fram emot att testa! Citera
Mangetheman Postad 27 Oktober , 2007 Rapport Postad 27 Oktober , 2007 Grymt imponerande spel! Största skillnaden från PES 6 är den förbättrade bollkänslan och flytet i passningspelet. Men var är Zlatan i landslaget? Citera
mrghost Postad 27 Oktober , 2007 Rapport Postad 27 Oktober , 2007 Grymt imponerande spel! Största skillnaden från PES 6 är den förbättrade bollkänslan och flytet i passningspelet. Men var är Zlatan i landslaget? Min kompis köpte det i torsdags och det första han anmärke på var just att Zlatan inte var med i landslaget, men att man kunde byta in han. Hans teori var att Zlatan inte spelade i landslaget under tiden som spelet utformades och sedan hade de inte tid att ändra tillbaks när Zlatan började igen. Citera
TotalFarsa Postad 28 Oktober , 2007 Rapport Postad 28 Oktober , 2007 Bollkänsla i ett tvspel? Imponerande. Tacka vet jag Sensible Soccer! Citera
loppan71 Postad 28 Oktober , 2007 Rapport Postad 28 Oktober , 2007 Själv så har man fifa 08 på ps3! Sjukt nice!! Mycket snyggt! Citera
Bluwajt Postad 28 Oktober , 2007 Rapport Postad 28 Oktober , 2007 Nån som har testat båda och kan säga vilket som är bäst? Pes > Fifa som vanligt eller? Citera
retorik Postad 28 Oktober , 2007 Rapport Postad 28 Oktober , 2007 I det långa lopper vinner PES överlägset. Köpte spelet i torsdags, till 360, och min första tanke var att grafiken var sämre. Men efter ett antal speltimmar så är man fast. PES kommer alltid att vara det bästa fotbollsspelet, måste skaffa xboxlive så man kan knäcka ute på nätet. Måste vara sjukt skoj. Citera
Pey Postad 28 Oktober , 2007 Rapport Postad 28 Oktober , 2007 Min åsikt är att PES är överlägset FIFA på PC, men FIFA8 på xbox360n är jävligt roligt alltså. Tror FIFA vinner på konsoll i år. Citera
carl_nica Postad 28 Oktober , 2007 Rapport Postad 28 Oktober , 2007 I det långa lopper vinner PES överlägset. Köpte spelet i torsdags, till 360, och min första tanke var att grafiken var sämre. Men efter ett antal speltimmar så är man fast.PES kommer alltid att vara det bästa fotbollsspelet, måste skaffa xboxlive så man kan knäcka ute på nätet. Måste vara sjukt skoj. Till ps3 på en fullHD tv är det sjukt mycket bättre grafik än förra spelet. Citera
Okok Postad 28 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 28 Oktober , 2007 Till ps3 på en fullHD tv är det sjukt mycket bättre grafik än förra spelet. Mm verkligen. Sinnessjukt. Nån annan som spelat nåt på nätet? Jag trodde verkligen att jag var hygglig men jag blir konstant piskad. Har en teori om att bara de riktigt duktiga/inbitna PES-spelarna har fixat spelet än så länge och att jag kommer att slå genomsnittsliraren om några månader...annars vet jag inte vad jag ska göra, min världsbild skakar i fogarna. Citera
Recommended Posts