pokeronlinespelaren Postad 25 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2007 Någon som testat vegas007 nya 3d mjukvara och rosa bord!? Verkar dock vara samma hemsida som förut hittade en screenshot från ett annat forum: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LilleKatt Postad 25 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2007 Samma mjukvara som lee poker tror jag. Den är inte så nice tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokeronlinespelaren Postad 25 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Oktober , 2007 hmm... men om man kollar på deras sida så står de faktiskt att den var uppdaterad idag? 25 Okt...skumt Gubbarna ser lite mysko ut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 25 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2007 Samma mjukvara som lee poker tror jag. Den är inte så nice tycker jag Lee fick också ny mjukvara idag, inte hunnit testa så mkt dock... bara en snabbis. Tyckte knapparna reagerade lite dåligt. Vet itne vad det va men fick känslan av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokeronlinespelaren Postad 25 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Oktober , 2007 Även röda och gröna bord...sweet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 25 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2007 Även röda och gröna bord...sweet! bump? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokeronlinespelaren Postad 25 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Oktober , 2007 Ja ser ut att vara en skärm dump. Skulle vilja se några dumpar på leepokers nya mjukvara också. Men å andra sidan är det något som slår PKR? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jinxad Postad 25 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2007 3d är ju hur okomfortabelt som helst? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 26 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2007 3d är ju hur okomfortabelt som helst? Det har syna (ordvits ) fördelar..... lägg märke till var fisken kommer ifrån och hur stor den är! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 26 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2007 Det där är verkligen en sjukt stor fisk. Värsta dinofirren. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 26 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2007 Jag känner att jag bör moderera denna tråd, men jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska göra. Så jag lutar mig tillbaka och tar en klunk te ist. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 26 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2007 Det där är verkligen en sjukt stor fisk. Värsta dinofirren. Ja sa väl det =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 26 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2007 Jag känner att jag bör moderera denna tråd, men jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska göra. Så jag lutar mig tillbaka och tar en klunk te ist. Hahaha det gör du nog rätt i =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 26 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2007 Tänkte bara förtydliga lite, eftersom det rått delade meningar, att vi inte ser på den här tråden som spam (iaf inte än). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
honest99 Postad 26 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2007 Tänkte bara förtydliga lite, eftersom det rått delade meningar, att vi inte ser på den här tråden som spam (iaf inte än). Känns som att något saknas idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts