brolija Postad 24 Oktober , 2007 Rapport Postad 24 Oktober , 2007 Jag är en NL50 spelare som tycker att trafiken på Prima har blivit tråkig, dessutom är jag väldigt pepp på guarantee turneringar med inköp mellan 0 och 20$. Jag har tittat lite på Fulltilt, Partypoker och Pokerstars, men vilket nätverk är bäst? Vart finns det lättast motstånd på NL50, och vart är det mycket trafik på vanliga turneringar? Enkel, vart ska jag stoppa in pengar? Citera
Anderssj Postad 24 Oktober , 2007 Rapport Postad 24 Oktober , 2007 Där det finns flest folk på turneringar är väl PokerStars som har flest och bäst turneringar också. Om det är lätt motstånd på NL50 har jag tyvärr ingen koll på. Citera
00Trinity Postad 24 Oktober , 2007 Rapport Postad 24 Oktober , 2007 Själv rekomenderar jag Fulltilt. Goa garantier, lagom mkt folk med. + för deras klient som jag verkligen gillar. läste att Ola rekomenderar MartinsPoker för oss som bara spelar MTT:s:-) Citera
Henke-Jo Postad 24 Oktober , 2007 Rapport Postad 24 Oktober , 2007 på cg tycker jag party. Mycket fisk men inte så bra sida tycker jag ingen bra spelkänsla och tex om du spelar många bord så kan det vara jobbigt att du inte kan tycker på enter knappen när du ska höja. FTP har en mycket skönare sida tycker jag och bra tuneringar men inte så mycket fisk som party. så om du vill tjäna bra med pengar på cg ta party om du tycker spelkänsla är viktigare ta FTP och vill spela bra tuneringar om du vill ha riktigt bra trafik och vill spela bra tuneringar ta pokerstars men det är du som väljer inte jag;-) Citera
Recommended Posts