EverestPoker Postad 22 Oktober , 2007 Rapport Postad 22 Oktober , 2007 För andra året i rad blev det svensk seger i EPEC! Den här gången var det live-debutanten pokerpewe från Gällivare som höll sina norrländska nerver under kontroll hela vägen. Dag två blev dock mycket tuff för honom eftersom han inte fick med sig korten förrän heads up, men genom att hålla huvudet kallt och hela tiden vara fokuserad manövrerade han sig stadigt fram till finalbordet och vidare till slutsegern. Vi på Everest Poker är mycket nöjda med arrangemanget och har verkligen känslan av att dela den uppfattningen med spelarna. Det har varit en lång helg med mycket av det mesta, sol och bad, god mat och fester och inte minst en hel del poker. Vi hoppas att svenska Everestspelare redan nu börjar ladda batterierna inför att försvara de blågula färgerna 2008. Resultatet från finalbordet: 1 pokerpewe SWE 21.000 € 2 kTaLaN FRA 16.000 € 3 oversleep POR 12.000 € 4 camarus SPA 9.000 € 5 Doko11 SUI 7.000 € 6 Terrasson FRA 5.000 € 7 flushmarloes NL 4.000 € 8 Thebartman NL 3.000 € 9 Diede NL 2.000 € 10 pins631 FRA 1.600 € Vi på Everest Poker vill tacka alla svenska spelare som deltagit i EPEC 2007, satelliter och slutspel, live och online. Slutligen självklart ett stort grattis till pokerpewe!!! Citera
frekje Postad 22 Oktober , 2007 Rapport Postad 22 Oktober , 2007 Den 19-årige glöggblandaren sopar banan med fransmän och portugiser. Grattis till en fin prestation! Citera
pokerpewe Postad 23 Oktober , 2007 Rapport Postad 23 Oktober , 2007 Passar på att tacka för Gratulationerna, trodde aldrig att medieuppbådet skulle bli såhär stort. Portugisisk tv, lokalnyheterna, Dom största dagsblaskorna i Sverige. Hade en helt underbar helg, Underbart arrangemang och riktigt schysst Turneringsledning. Några jag vill skicka ett speciellt tack till är Robert Dahlström och Richard Torgerson för deras stöd. Vill också passa på att tacka alla svenskar som hejjade på mig när vi väl nått Finalbordet (Läser ni detta så tveka inte att skicka ett pm så jag kan adda er på msn). Sen vill jag ju givetvis tacka alla mina vänner som mötte upp mig på flygplatsen i Gällivare! Det värmde ;D Tack! Citera
flyckten Postad 23 Oktober , 2007 Rapport Postad 23 Oktober , 2007 Sen vill jag ju givetvis tacka alla mina vänner som mötte upp mig på flygplatsen i Gällivare! Det värmde ;D Tack! Va i helvete, kommer vi sist på tacklistan!? Där ser man vad pengar gör med folk Skämt åsido, grattis igen Citera
jm_j Postad 23 Oktober , 2007 Rapport Postad 23 Oktober , 2007 En liten rapportering finns på: http://www.everestpokerblog.com/sv/ (Everestrepresantanten glömde länka i första inlägget) Citera
Recommended Posts