Existing-user Postad 21 Oktober , 2007 Rapport Postad 21 Oktober , 2007 Har ni någon strategi? Aldrig spelat turneringen förr. Citera
Henke-Jo Postad 21 Oktober , 2007 Rapport Postad 21 Oktober , 2007 Spela Bra Tigt Poker Ibörjan Och Sen Börja Sno Blindsen Senare När Du Har En Tajt Uppfatning. Sen är Det Inte Så Bra Att Bara Försöka Komma I Itm Du Ska Till Final Bordet Då Kommer Du Tjäna Mer Citera
shipitholla85 Postad 21 Oktober , 2007 Rapport Postad 21 Oktober , 2007 Spela Bra Tigt Poker Ibörjan Och Sen Börja Sno Blindsen Senare När Du Har En Tajt Uppfatning. Sen är Det Inte Så Bra Att Bara Försöka Komma I Itm Du Ska Till Final Bordet Då Kommer Du Tjäna Mer Lol. Citera
hager Postad 21 Oktober , 2007 Rapport Postad 21 Oktober , 2007 Spela Bra Tigt Poker Ibörjan Och Sen Börja Sno Blindsen Senare När Du Har En Tajt Uppfatning. Sen är Det Inte Så Bra Att Bara Försöka Komma I Itm Du Ska Till Final Bordet Då Kommer Du Tjäna Mer Jisses, har du tänkt att folk ska orka läsa dina texter? Citera
Nicke3 Postad 21 Oktober , 2007 Rapport Postad 21 Oktober , 2007 Jisses, har du tänkt att folk ska orka läsa dina texter? Han har rätt juh. Du måste juh komma längre än ITM på sunday million för att det ska vara värt att lägga ner tid. Citera
Othello Postad 21 Oktober , 2007 Rapport Postad 21 Oktober , 2007 Avregistrera och sälj T$ istället. Spela för att vinna, inte komma ITM. Citera
Existing-user Postad 21 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 21 Oktober , 2007 Avregistrera och sälj T$ istället. Spela för att vinna, inte komma ITM. Har egentligen lagt ner poker, men så hade jag tråkigt en dag och 3000 poäng över så spelade en satelit till sunday million och lyckades vinna en plats. Vill spela men skulle ändå kännas surt att bränna 1500 sådär därför vill jag ta mig till pengarna... Citera
Arnan Postad 21 Oktober , 2007 Rapport Postad 21 Oktober , 2007 Testa skriv så att man kan läsa det lättare Folda varje hand o du blir vinnare Citera
inkassera Postad 21 Oktober , 2007 Rapport Postad 21 Oktober , 2007 Har egentligen lagt ner poker, men så hade jag tråkigt en dag och 3000 poäng över så spelade en satelit till sunday million och lyckades vinna en plats. Vill spela men skulle ändå kännas surt att bränna 1500 sådär därför vill jag ta mig till pengarna... Då är det ett bättre altenativ att spela billigare SNGs och på så sätt "omvandla" dina $T till $ på ett säkrare sätt... Citera
Recommended Posts