Diaaz Postad 19 Oktober , 2007 Rapport Postad 19 Oktober , 2007 Vilken klient jag än använder så händer det att min dator fryser varje gång jag öppnar upp en turneringslobby. Alltså datorn fryser helt, går inte att göra något förutom att röra på musen. inte ens ctrl+alt+del funkar. någon som vet vad det kan vara? har en laptop utan antivirus-program men jag rensar den en gång i månaden med ett antivirusprogram och sen tar bort det. använder också ad-ware och spy doctor. Citera
LilleKatt Postad 19 Oktober , 2007 Rapport Postad 19 Oktober , 2007 Har hänt mig också några gånger. När jag spelade på nordicbet förut så frös min dator helt. Gick bara att stänga av Citera
Saint_Bjorn Postad 19 Oktober , 2007 Rapport Postad 19 Oktober , 2007 Jag skulle börja felsökningen med att uppdatera drivrutinerna till grafik- resp ljudkort samt directX. Egen erfarenhet säger att det löser mycket. Citera
Bonumm Postad 19 Oktober , 2007 Rapport Postad 19 Oktober , 2007 Har samma problem med att datorn "fryser" när jag tar upp turneringslobbyn. Detta hände på alla primas skins innan den senaste uppdateringen. Efter senaste uppdaterinden så fungerar allt som det ska. Ladbrokes klient låste sig precis, det är samma klient som prima innan deras senaste uppdatering. Vet ej vad felet är men det händer hela tiden. Enda lösningen är att stänga av datorn. Var tvungen att lämna alla Primas skins och Ladbrokes pga detta. Hoppas att det löser sig för dig iallafall. Citera
jojje2k Postad 19 Oktober , 2007 Rapport Postad 19 Oktober , 2007 Var tvungen att lämna alla Primas skins och Ladbrokes pga detta. Hoppas att det löser sig för dig iallafall. samma för mig men dom verkar ha fixat det nu. Citera
Diaaz Postad 20 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 20 Oktober , 2007 jag har fortfarande problem, har uppdaterat me den senaste drivrutinen och ändå. what? Citera
Recommended Posts