jojje2k Postad 20 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2007 Jo, men grejen var väl att Nordicbet har sitt kontor på Isle of man, vilka inte är medlem i EU? Korrekt - förstår inte hur Nordicbet kan påstå att de är inom EU. Det står klart och tydligt att motparten man spelar hos är på Isle of Man. Betpoint Ltd. ingår i Nordic Gaming Group Ltd., Malta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Måns Postad 23 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2007 Ordförande i Skattenämnden är 'alltid' (min uppfattning) en mycket kompetent expert. Nja, det är ofta folk som jobbat länge på Skatteverket, men de behöver egentligen inte ha någon formell utbildning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gislo Postad 23 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2007 Nja, det är ofta folk som jobbat länge på Skatteverket, men de behöver egentligen inte ha någon formell utbildning. Kan man inte vara kompetent utan formell utbildning? Utgår från din citering av tidigare postare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 23 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2007 Gissar at vetgirig och Roland är skattexperter eller? Min gissning är att Nordicbet vet vad de sysslar med och skatteverket är ute och cyklar i sin girighet att dra in mer deg.... Det finns ingen girighet på Skatteverket. Jag har aldrig träffat någon där som är ute efter att dra in mer pengar till staten på ett felaktigt beslut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
anter Postad 25 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2007 Vet någon om det här var en cash game spelare eller turneringsspelare? Jag har inte sett det skrivet i någon artkel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 26 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2007 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 26 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2007 "via ett brittiskt bolag som har sin spellicens på Isle of Mine" Undrar om det är Skatteverket eller Corren som inte ens vet vad ön heter. Ingetdera skulle förvåna mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts