zeb_sthlm Postad 19 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2007 Har kvalat in till Svenska Spels Distriktsmästerska, men vet inte vilken tid det går.... Har lusläst deras hemsida och det står bara datum men ingen tid, och i lobbyn kan man inte heller se det... Nån som spelat nån som varit och kan upplysa vilken tid den börjar. Ska spela idag i Örebros län... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 19 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2007 Det står i lobbyn. 19:30 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zeb_sthlm Postad 19 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 19 Oktober , 2007 Tack för svaret. Men jag kan verkligen inte se det i lobbyn, men jag ska vara inloggad så poppar den väl upp får man hoppas. Kan du se hur många som är anmälda oxå? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fraiser Postad 19 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2007 19:30 DM Örebro har just nu 38 anmälda vad jag kan se. Önskar dig lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zeb_sthlm Postad 19 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 19 Oktober , 2007 Tackar. Såg det nu, man får inte ha knappen väntande ikryssad som jag hade, tog man bort den så kan även jag se... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts