Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Ska precis nu försöka gå upp från 0,5-1 till 1-2 på SvS. Är det något speciellt jag behöver tänka på eller är det bara att köra på precis som vanligt?

Se till så du inte har för mycke respekt för pengarna.

Spelar du mer än 1bord kan du ha kvar alla utom ett på den gamla nivån och 1på den nya så du "slussar in dig själv" i spelet. Kanske inte behöver köpa in för fullt om du tycker det känns som mycke pengar, köra typ 100bb istället för det dubbla.

Annars tror jag inte spelet skiljer sig speciellt, så är du vinnande på den gamla så lär du va de nu också!

Postad
Ska precis nu försöka gå upp från 0,5-1 till 1-2 på SvS. Är det något speciellt jag behöver tänka på eller är det bara att köra på precis som vanligt?

Satte in en 500 bara för o testa sidan, är uppe i 1200, har skottat runt och det är väldigt enkelt att läsa folk och spela abc poker, har bara kört 0.5/1 och 2.5/5. Svårt att se att 1/2 ska vara någon skillnad. Och! Jag antar att det är precis så du spelat, så fortsätt med det.