Peder Månsson Postad 5 December , 2008 Rapport Postad 5 December , 2008 Du tror inte att resultatet påverkades av att ni regelbundet skriver i tidningen? Eller att Svenska Spel regelbundet annonserar i tidningen? Citera
Klyka Postad 5 December , 2008 Rapport Postad 5 December , 2008 Ska berätta för er som inte sett vilken typ av inlägg som tagits bort att det inte är några stora hemligheter och att vi kommer att kunna lägga tillbaks alla de raderade inläggen snart igen. Men än så länge är det ingen bra timing för det ämnet. Faktum är att jag tror Peder kommer att få cred i efterhand för att han raderade dem. Sug på den rätt intetsägande ledtråden. Japps, ge honom lite cred nu. Anledningen att de togs bort var att vi inte ville påverka undersökningen genom att den läckte ut. Om det hade börjat snackas om undersökningen medan den pågick, så hade utgången kunnat bli påverkad, troligen till vår fördel. För att bibehålla undersökningens trovärdighet, och därmed dess bevisvärde, så fick vi rådet att hålla det tyst om undersökningen. Citera
okocha Postad 5 December , 2008 Rapport Postad 5 December , 2008 Eller att Svenska Spel regelbundet annonserar i tidningen? Det jag menar är att urvalsgruppen "folk som prenumererar på pokertidning X" knappast är representativ i urvalet "pokerspelare". Det är imo ett dålig sätt att göra en undersökning där ena parten under en tid arbetat med urvalsgruppen för sitt case. Sen har väl jag läst 4-5 olika pokertidningar totalt och mig veterligen så har jag inte sett någon reklam för svs poker, men däremot har pokerförbundet nämnts i de allra flesta. Edit: Sen fattar jag inte hur ni orkar lägga ner så mycket tid för att ändra namnet på en pokerturre. Citera
Recommended Posts